Quote from Rasmus Olsson on 20 November 2008, 14:31Jannike, det är lika irriterande som när vi pappor inte blir betrodda att klara av att hantera våra egna barn av deras mödrar. 😉
Jannike, det är lika irriterande som när vi pappor inte blir betrodda att klara av att hantera våra egna barn av deras mödrar. 😉
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 14:34Racern petar jag knappt på än. MTBn tvingas jag lära mig mer och mer om hela tiden, annars hade det inte blivit mycket cyklande av. Har man blivit blåst på över 2000 spänn av den lokala cykelverkstan också, så finns det ännu mer skäl att börja fundera på
Racern petar jag knappt på än. MTBn tvingas jag lära mig mer och mer om hela tiden, annars hade det inte blivit mycket cyklande av. Har man blivit blåst på över 2000 spänn av den lokala cykelverkstan också, så finns det ännu mer skäl att börja fundera på
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 14:42Jag förstår inte det praktiska med att inte kunna ordna det mesta på sina cyklar utan att lämna in och betala.
Det mesta ordnas inom en timme och det är mindre tid än att transportera cykeln T&R cykelhandlaren.Det enda jag inte mekar är att bygga hjul f
Jag förstår inte det praktiska med att inte kunna ordna det mesta på sina cyklar utan att lämna in och betala.
Det mesta ordnas inom en timme och det är mindre tid än att transportera cykeln T&R cykelhandlaren.
Det enda jag inte mekar är att bygga hjul f
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 14:42Jannike- Det där fenomenet som du nämner, att andra gör antaganden baserat på generalisering händer väl alla. Det vanligaste för min del (särskilt i jobbsammanhang) är att äldre antar att jag inte kan och inte är duktig på det jag gör för att jag är yngre
Jannike- Det där fenomenet som du nämner, att andra gör antaganden baserat på generalisering händer väl alla. Det vanligaste för min del (särskilt i jobbsammanhang) är att äldre antar att jag inte kan och inte är duktig på det jag gör för att jag är yngre
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 16:10Vilken är den icke-fungerande verkstaden?
Vilken är den icke-fungerande verkstaden?
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 16:14Bruses?
Bruses?
Quote from Rasmus Olsson on 20 November 2008, 16:16Det var just jag som inte tog 2000 kr. Inte ens en muffins tog jag som muta. Men chokladbiten behöll jag för framtida behov.
Det var just jag som inte tog 2000 kr. Inte ens en muffins tog jag som muta. Men chokladbiten behöll jag för framtida behov.
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 16:18Ingen fika?
Ingen fika?
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 16:20Om du har choklad värt 2000 spänn hemma och annonserar det på internet, blir jag orolig. Jag var iofs rätt seriöst intresserad av vad den pissiga verkstaden var för någon.
Om du har choklad värt 2000 spänn hemma och annonserar det på internet, blir jag orolig. Jag var iofs rätt seriöst intresserad av vad den pissiga verkstaden var för någon.
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 16:20.
.