Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 16:45att få tv:n lagad hos tvlagare kostar minst en tusenlapp även om jobbet bara tar 5 minuter vilket är helt ok men att få cykeln lagad hos cykellagare ska aldrig kosta mer än 65 kr
att få tv:n lagad hos tvlagare kostar minst en tusenlapp även om jobbet bara tar 5 minuter vilket är helt ok men att få cykeln lagad hos cykellagare ska aldrig kosta mer än 65 kr
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 16:56Du får vända dig till en åklagare.
Du får vända dig till en åklagare.
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 17:12Carina: http://www.funbeat.se/life/blog/show.aspx?Blogid=18008
Carina: http://www.funbeat.se/life/blog/show.aspx?Blogid=18008
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 17:17Åhåå. Jag blev fetblåst på CykelCity så var lycklig att de har 3 veckors tid, slipper du in bland de där nötterna.
Åhåå. Jag blev fetblåst på CykelCity så var lycklig att de har 3 veckors tid, slipper du in bland de där nötterna.
Quote from Rasmus Olsson on 20 November 2008, 18:01ECI kan vara lite smådryga. Kan annars rekommendera Dr Spoke, som väl bara har ett problem enligt mig. Har har inte vätt att ta betalt ordentligt. Annars var det ju det där med en kompis nära dig.
ECI kan vara lite smådryga. Kan annars rekommendera Dr Spoke, som väl bara har ett problem enligt mig. Har har inte vätt att ta betalt ordentligt. Annars var det ju det där med en kompis nära dig.
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 18:58Kan man vara kunnig inom något man inte har intresse av? Om man inte har intresse av något är det väl helt rätt av omgivningen att förutsätta att man är okunnig inom det.
Jag var en gång i tiden väldigt intresserad av att bygga ihop datorer och kan nog s
Kan man vara kunnig inom något man inte har intresse av? Om man inte har intresse av något är det väl helt rätt av omgivningen att förutsätta att man är okunnig inom det.
Jag var en gång i tiden väldigt intresserad av att bygga ihop datorer och kan nog s
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 19:37alla som skriver att dom blivit fetblåsta får ju gärna utveckla sin talan annars känns det bara som fett blåsta inlägg 🙂
alla som skriver att dom blivit fetblåsta får ju gärna utveckla sin talan annars känns det bara som fett blåsta inlägg 🙂
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 19:49ECI är toppen. Som tidigare konstaterats är de vad som gäller, allt annat är bara varianter på Cykelringen.
Och såklart måste ju någon betala ECI för att jag ska fortsätta få gratis service....
ECI är toppen. Som tidigare konstaterats är de vad som gäller, allt annat är bara varianter på Cykelringen.
Och såklart måste ju någon betala ECI för att jag ska fortsätta få gratis service....
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 20:28Vad är det du behöver veta?
Vad är det du behöver veta?
Quote from Funbeat user on 20 November 2008, 21:32"fetblåsta" ???
jag använder kort.
"fetblåsta" ???
jag använder kort.