Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 12:59Lite segt blir det men Hammaren är väldigt distinkt för den absoluta majoriteten.
Det gäller att lära av misstagen så det inte blir mer än en gång per år.
Lite segt blir det men Hammaren är väldigt distinkt för den absoluta majoriteten.
Det gäller att lära av misstagen så det inte blir mer än en gång per år.
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 13:01Aha, trodde det "dalade" ner mot hammaren.
Hmm, attans.
Aha, trodde det "dalade" ner mot hammaren.
Hmm, attans.
Quote from Mikaela Lexén on 25 March 2010, 13:10Det är inte utan orsak som den fått namnet "hammaren", "släggan", "väggen" osv... 😉
Det är inte utan orsak som den fått namnet "hammaren", "släggan", "väggen" osv... 😉
Quote from ellen olsson on 25 March 2010, 15:42När man väl testat den så försöker man undvika att drabbas igen. Jag har klarat mig många år nu...
...peppar, peppar...
När man väl testat den så försöker man undvika att drabbas igen. Jag har klarat mig många år nu...
...peppar, peppar...
Quote from Funbeat user on 25 March 2010, 17:27Då har du för snälla lekkamrater.
Då har du för snälla lekkamrater.
Quote from ellen olsson on 25 March 2010, 19:00Tja, jag kan ju välja att försöka leka med Jimmy&Co om jag vill men det lär ju inte bli så optimal träning. Lite smartare har man allt blivit...
Tja, jag kan ju välja att försöka leka med Jimmy&Co om jag vill men det lär ju inte bli så optimal träning. Lite smartare har man allt blivit...
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 00:52"Då har du för snälla lekkamrater"
David. Fredriks lekkamrater kan vara för veka också;)
Vänligen
P.
"Då har du för snälla lekkamrater"
David. Fredriks lekkamrater kan vara för veka också;)
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 01:15Hej Rikard.
"Tror nämligen att jag kör på för hårt vid lågt blodsocker ibland, och då kommer ju den stora stygga hammaren som ett brev på posten."
Tja kanske det. Eller så fyller du inte på tillräckligt i förhållande till intensiteten. Man kan se på det
Hej Rikard.
"Tror nämligen att jag kör på för hårt vid lågt blodsocker ibland, och då kommer ju den stora stygga hammaren som ett brev på posten."
Tja kanske det. Eller så fyller du inte på tillräckligt i förhållande till intensiteten. Man kan se på det
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 10:55Tack för utförligt svar P.
När du körde på bara vatten. Vilken hastighet och vilken puls hade du ungefär?
Trevlig helg!
/R
Tack för utförligt svar P.
När du körde på bara vatten. Vilken hastighet och vilken puls hade du ungefär?
Trevlig helg!
/R
Quote from Funbeat user on 27 March 2010, 13:26Hej Richard.
Sträcka:195 km Hastighet: 26 km/h Tempo: 02:18 min/km
Maxpuls:178 slag/min Snittpuls:143 slag/min.Så såg det ut och jag försöker ligga runt 150-160 i puls. Inte gärna över 160 under långpassen. Där har jag en bra fett förbränning också.
Hej Richard.
Sträcka:195 km Hastighet: 26 km/h Tempo: 02:18 min/km
Maxpuls:178 slag/min Snittpuls:143 slag/min.
Så såg det ut och jag försöker ligga runt 150-160 i puls. Inte gärna över 160 under långpassen. Där har jag en bra fett förbränning också.