Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 06:26http://www.thisistrue.com/dellhell.html
Quote from Fredric Lagerström on 5 September 2008, 08:44Johanna. Skillnaden är nog inte så stor. Men Länskartor är bättre om du springer på små stigar. Google är inte alltid så detaljerad.
Richard: Det finns väl inga löprundsmätningar på din länk? Jag hitta intet iaf.
Johanna. Skillnaden är nog inte så stor. Men Länskartor är bättre om du springer på små stigar. Google är inte alltid så detaljerad.
Richard: Det finns väl inga löprundsmätningar på din länk? Jag hitta intet iaf.
Quote from Fredric Lagerström on 5 September 2008, 08:45Ps Mapmyrun är nog bra men jag har inte kommit in i den riktig än.
Ps Mapmyrun är nog bra men jag har inte kommit in i den riktig än.
Quote from Funbeat user on 5 September 2008, 16:14Dell Hell, det var riktigt kul, nu när jag accepterat mitt öde. Det är bara att leva vidare. En erfarenhet rikare.
Dell Hell, det var riktigt kul, nu när jag accepterat mitt öde. Det är bara att leva vidare. En erfarenhet rikare.
Quote from Jan Lundquist on 5 September 2008, 18:34Jag är inne på min tredje dell jobb-dator (laptops) och jag har inte sett någon så stabil dator.
Jag är inne på min tredje dell jobb-dator (laptops) och jag har inte sett någon så stabil dator.
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 22:36map24.com
map24.com
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 22:52snälla AT, den siten blev jag yr av, eller beror det på 3 glas vin???
snälla AT, den siten blev jag yr av, eller beror det på 3 glas vin???
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 22:55haha lily, ta ett glas vin till och så provar du mäta sträckor en annan dag istället 🙂
*skål*
haha lily, ta ett glas vin till och så provar du mäta sträckor en annan dag istället 🙂
*skål*
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 23:37måste säga att hitta.se har den bästa kartfunktionen .... har tittat på många andra. där kan man åsså mäta sträckor. Det som är bra med hitta.se är att stigar, elljusspår mm finns på kartan. rekommenderar denna sida....
måste säga att hitta.se har den bästa kartfunktionen .... har tittat på många andra. där kan man åsså mäta sträckor. Det som är bra med hitta.se är att stigar, elljusspår mm finns på kartan. rekommenderar denna sida....