Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 18:12Snusar eller röker du Tompan..?????
Tipsade några snusare innan Sthlm Mara om att ta 2 Loperamid innan sängdags å sedan 2 st innan start å skita i snuset ett dygn innan. Dom ringde mig och frågade vad det var för djävla super medicin dom fått eftersom dom
Snusar eller röker du Tompan..?????
Tipsade några snusare innan Sthlm Mara om att ta 2 Loperamid innan sängdags å sedan 2 st innan start å skita i snuset ett dygn innan. Dom ringde mig och frågade vad det var för djävla super medicin dom fått eftersom dom
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 18:56Snus fri sedan 3 år tillbaka :-)...
Snus fri sedan 3 år tillbaka :-)...
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 19:03Klart man måste skita. Jag brukar få göra skitstopp på hälften av mina maror.
Klart man måste skita. Jag brukar få göra skitstopp på hälften av mina maror.
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 19:43Jag har bara skitit 2 gånger genom åren på ett marathonlopp.
De 2 gångerna gjorde jag efter min förmåga kanonresultat. (t+)
Ett år årsbästa.Borde nog ha skitit oftare.
Har ju haft ett antal tillfällen. 😉
Jag har bara skitit 2 gånger genom åren på ett marathonlopp.
De 2 gångerna gjorde jag efter min förmåga kanonresultat. (t+)
Ett år årsbästa.
Borde nog ha skitit oftare.
Har ju haft ett antal tillfällen. 😉
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 11:11Med tanke på hur vanligt detta problem är, brukar det finnas bajjamajjor längs vägen på de större loppen eller är skogen full av skit efter t.ex. Lidingöloppet? 🙂
Med tanke på hur vanligt detta problem är, brukar det finnas bajjamajjor längs vägen på de större loppen eller är skogen full av skit efter t.ex. Lidingöloppet? 🙂
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 18:15Utmed Lidingöloppets sträckning så är på vissa delar vegetationen typ helt död.....vad kan det bero på? Kraftig övergödning....alt gödsel som kanske inte var så bra ändå???!
Utmed Lidingöloppets sträckning så är på vissa delar vegetationen typ helt död.....vad kan det bero på? Kraftig övergödning....alt gödsel som kanske inte var så bra ändå???!
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 22:09Henrik; Lidingöloppet, GbG-varvet och Sthlm 1/2 maraton har alla bajamajor längs vägen.
Henrik; Lidingöloppet, GbG-varvet och Sthlm 1/2 maraton har alla bajamajor längs vägen.