Quote from Funbeat user on 23 May 2012, 13:12Jag har en sambo som haft problem med magen.
Värt att testa,
- Minska på fibrer.
- Testa att undvika produkter som innehåller mjöl helt, menar ej att det är gluten men hon fick ingen ordning på magen utan att sluta med produkter som innehåller mjöl.
-
Jag har en sambo som haft problem med magen.
Värt att testa,
- Minska på fibrer.
- Testa att undvika produkter som innehåller mjöl helt, menar ej att det är gluten men hon fick ingen ordning på magen utan att sluta med produkter som innehåller mjöl.
-
Quote from Funbeat user on 23 May 2012, 15:45Om du är laktosintolerant är väl proteintillskotten (pulver/dryck/bar) en dålig lösning? Samt att om jag var du, skulle jag skippa sportdrycken och köra med rent vatten bara för att testa.
Om du är laktosintolerant är väl proteintillskotten (pulver/dryck/bar) en dålig lösning? Samt att om jag var du, skulle jag skippa sportdrycken och köra med rent vatten bara för att testa.
Quote from Funbeat user on 24 May 2012, 13:48TAck för alla svar 🙂 Jag tål enegi drycken den är inte boven utan det är maten i sig. Och pulvret är framtagit så att jag ska kunna äta det. Utan det är det emellan som är kruxet. håller på att utreda nu vad jag tål och inte. Vad jag kan äta när jag har
TAck för alla svar 🙂 Jag tål enegi drycken den är inte boven utan det är maten i sig. Och pulvret är framtagit så att jag ska kunna äta det. Utan det är det emellan som är kruxet. håller på att utreda nu vad jag tål och inte. Vad jag kan äta när jag har
Quote from Funbeat user on 25 May 2012, 06:14Ok, tänkte bara på det att de flesta proteindrinkar/pulver har mjölk som bas. Inte så bra om man är laktosintolerant med andra ord. Men ok, hoppas det löser sig för dig
Ok, tänkte bara på det att de flesta proteindrinkar/pulver har mjölk som bas. Inte så bra om man är laktosintolerant med andra ord. Men ok, hoppas det löser sig för dig
Quote from Funbeat user on 27 May 2012, 23:40Per: Ja det är ju faktiskt sant men detta är mjölkfritt finns oxå fast en aning dyrare. 😉
Per: Ja det är ju faktiskt sant men detta är mjölkfritt finns oxå fast en aning dyrare. 😉