Quote from Guest on 15 November 2009, 01:29Nån som läst denna bok?
http://www2.marathon.se/idrottsbokhandeln/start/get_product_info.cfm?item_id=709Är den värt ett köp?
Nån som läst denna bok?
http://www2.marathon.se/idrottsbokhandeln/start/get_product_info.cfm?item_id=709
Är den värt ett köp?
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 01:39Vet inte, men jag beställde nu. Boken kändes intressant:-)
Vet inte, men jag beställde nu. Boken kändes intressant:-)
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 06:19Den är okej som inspiration.
Den är okej som inspiration.
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 07:56Malins löparbok är ganska personlig och, som Peter skriver, OK som inspiration. Den kunde varit mycket mer.
Om du är bekväm med att läsa engelska finns det en uppsjö med titlar som jag skulle köpa före. Som bred faktabok på nybörjar- till medel-nivå rek
Malins löparbok är ganska personlig och, som Peter skriver, OK som inspiration. Den kunde varit mycket mer.
Om du är bekväm med att läsa engelska finns det en uppsjö med titlar som jag skulle köpa före. Som bred faktabok på nybörjar- till medel-nivå rek
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 09:09Jag köpte den för ganska länge sedan, men jag tyckte inte den passade mig. Var för personlig för Malin tycker jag.
Jag köpte den för ganska länge sedan, men jag tyckte inte den passade mig. Var för personlig för Malin tycker jag.
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 09:29Jag beställde den engelska. Fått jättebra recensioner och verkar täcka allt 🙂
Alltid bra att höra här först om böcker är bra så man inte köper dem i onödan.
Jag beställde den engelska. Fått jättebra recensioner och verkar täcka allt 🙂
Alltid bra att höra här först om böcker är bra så man inte köper dem i onödan.
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 11:29Skulle vara intressant att läsa om Malins kosthållning. Hon har ju alltid varit MYCKET smal...
Skulle vara intressant att läsa om Malins kosthållning. Hon har ju alltid varit MYCKET smal...
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 13:44Verkligen, smal som en pinne ...:)
Verkligen, smal som en pinne ...:)
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 14:09Jag innehar den. Personligen tycker jag inte att den gav så mycket nytt, trots att jag inte är särskilt erfaren. Det finns exempel på hur hon tränade och även styrke och stretchövningar med bilder. Även lite typiska löparskador finns med. Som tidigare har
Jag innehar den. Personligen tycker jag inte att den gav så mycket nytt, trots att jag inte är särskilt erfaren. Det finns exempel på hur hon tränade och även styrke och stretchövningar med bilder. Även lite typiska löparskador finns med. Som tidigare har
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 16:02Har också läst den. Tyckte den var helt o.k. Framförallt inspirerande. Träningsmässigt inte så enormt mycket nytt om man inte är nybörjare kanske, men man kanske inte heller hade förväntat sig det? Jag gjorde det iaf inte. Roligt att läsa om hennes erfare
Har också läst den. Tyckte den var helt o.k. Framförallt inspirerande. Träningsmässigt inte så enormt mycket nytt om man inte är nybörjare kanske, men man kanske inte heller hade förväntat sig det? Jag gjorde det iaf inte. Roligt att läsa om hennes erfare