Quote from Jan Lundquist on 15 November 2009, 16:05Jag har läst den. Inte ens för mig som amatör gav den särskilt mycket, allt hon skrev om träningsupplägg osv kan man få här på Funbeat, dessutom i många fler varianter, inte baserat på en persons erfarenheter, om än så da sådana!
Jag har läst den. Inte ens för mig som amatör gav den särskilt mycket, allt hon skrev om träningsupplägg osv kan man få här på Funbeat, dessutom i många fler varianter, inte baserat på en persons erfarenheter, om än så da sådana!
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 23:01Kan meddela att hela Malins familj är smal och hon har alltid ätit som en häst.
Ang. boken har läst den och håller med, den är väldigt personlig. Tyckte den var intressant utifrån perspektivet elitidrottare och kvinna. Annars skrivs ju många böcker om i
Kan meddela att hela Malins familj är smal och hon har alltid ätit som en häst.
Ang. boken har läst den och håller med, den är väldigt personlig. Tyckte den var intressant utifrån perspektivet elitidrottare och kvinna. Annars skrivs ju många böcker om i
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 06:14Det förklarar varför hon ibland gnäggar i TV.
Det förklarar varför hon ibland gnäggar i TV.
Quote from Elias Engqvist on 16 November 2009, 08:24Mycket havre alltså?
Mycket havre alltså?
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 09:32Det beror på vad man är ute efter. Jag lånade boken på biblan och tyckte det räckte.... Hade förväntat mig träningstips, men den är mest fylld av historien om Malins personliga utveckling. Intressant och rätt bra skrivet förvisso, men inte vad jag hade fö
Det beror på vad man är ute efter. Jag lånade boken på biblan och tyckte det räckte.... Hade förväntat mig träningstips, men den är mest fylld av historien om Malins personliga utveckling. Intressant och rätt bra skrivet förvisso, men inte vad jag hade fö
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 11:18Jag gillade den. Lite kort, men den är personlig och välskriven.
Jag gillade den. Lite kort, men den är personlig och välskriven.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 21:40Jag gillade oxå Malins bok. Tyckte den var trevlig o lättläst:-)
Jag gillade oxå Malins bok. Tyckte den var trevlig o lättläst:-)