Quote from Guest on 26 August 2011, 18:56Malmö Barefoot Run är ett initiativ för att främja naturlig rörelse och friska fötter. Loppet är tänkt som ett tillfälle att lära sig lite mer om barfotalöpning och träffa och springa med likasinnade. Det kommer inte finnas någon tidtagning utan man sprin
Malmö Barefoot Run är ett initiativ för att främja naturlig rörelse och friska fötter. Loppet är tänkt som ett tillfälle att lära sig lite mer om barfotalöpning och träffa och springa med likasinnade. Det kommer inte finnas någon tidtagning utan man sprin
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 19:06Se nu till att anmäla er!!! (H)
http://malmobarefootrun.se/signup.html
Se nu till att anmäla er!!! (H)
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 22:33Anmäld!
Anmäld!
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 22:45Anmäld, men dyker upp med skor av den låga varianten (lågskor? *flin*)
Anmäld, men dyker upp med skor av den låga varianten (lågskor? *flin*)
Quote from Funbeat user on 29 August 2011, 22:52*fnitter*
Jag kör ett par, tre varv barfota sen vff.
*fnitter*
Jag kör ett par, tre varv barfota sen vff.
Quote from Funbeat user on 30 August 2011, 20:19Ni är alla välkomna 😀
Ni är alla välkomna 😀
Quote from Funbeat user on 31 August 2011, 10:30Hela den enorma bunten som lagt till det här eventet i sin kalender :D.
Är det avsaknaden av tidtagning som skrämmer folk eller är folk bara ömfotingar?
Vet man hur många som anmält sig?
Hela den enorma bunten som lagt till det här eventet i sin kalender :D.
Är det avsaknaden av tidtagning som skrämmer folk eller är folk bara ömfotingar?
Vet man hur många som anmält sig?
Quote from Elias Engqvist on 31 August 2011, 10:31Jag tror att det är avståndet till Malmö som avskräcker 🙂
Jag tror att det är avståndet till Malmö som avskräcker 🙂
Quote from Funbeat user on 31 August 2011, 10:43Inte Malmö i sig självt då?
Jag har aldrig varit i Malmö längre än 5-15 min. Wow, 42 år och aldrig varit i Malmö. Det ni.
Inte Malmö i sig självt då?
Jag har aldrig varit i Malmö längre än 5-15 min. Wow, 42 år och aldrig varit i Malmö. Det ni.
Quote from Elias Engqvist on 31 August 2011, 10:54Jag var där i somras!
Jag var där i somras!