Quote from Funbeat user on 31 August 2011, 11:10För första gången? Imponerande i så fall.
För första gången? Imponerande i så fall.
Quote from Elias Engqvist on 31 August 2011, 11:17Jag tror det. Var tvungen då dottern spelade SM i beachvolley. (Nä, jag skryter inte)
Jag tror det. Var tvungen då dottern spelade SM i beachvolley. (Nä, jag skryter inte)
Quote from Funbeat user on 31 August 2011, 12:0825 st. häromdagen. (t+)
25 st. häromdagen. (t+)
Quote from Funbeat user on 31 August 2011, 16:45Coooooolt!
Coooooolt!
Quote from Funbeat user on 31 August 2011, 16:46SM!???!?! Jösses vilka bra idrottsgener hon måste fått.
SM!???!?! Jösses vilka bra idrottsgener hon måste fått.
Quote from Elias Engqvist on 31 August 2011, 17:39Hmmm, rodnar lite, hon är eg. inte min dotter utan min frus om man nu ska prata gener - men jag tror mer på miljöpåverkan!
Hmmm, rodnar lite, hon är eg. inte min dotter utan min frus om man nu ska prata gener - men jag tror mer på miljöpåverkan!
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 21:22Hej alla!! Här var det livligt 🙂
Har haft minimal tid att kolla bl.a. funbeat den senaste tiden.
I skrivande stund är det 41st anmälda! (t+)Vi har ett par deltagare från Köpenhamn också (H)
Hej alla!! Här var det livligt 🙂
Har haft minimal tid att kolla bl.a. funbeat den senaste tiden.
I skrivande stund är det 41st anmälda! (t+)
Vi har ett par deltagare från Köpenhamn också (H)
Quote from Funbeat user on 1 September 2011, 22:08Vad är Köpenhamn mot Åsa? Jag kommer ju mycket längre bort ifrån än alla eventuella Köpenhamnare!
(L)
😉
Vad är Köpenhamn mot Åsa? Jag kommer ju mycket längre bort ifrån än alla eventuella Köpenhamnare!
(L)
😉
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 21:53Jag insåg det efter jag skrivit det, köpenhamnarna är ju nästan närmst!
K-G kommer väl uppåt ifrån också?
Åsa kände jag faktiskt inte till för än efter din anmälan 😀
Jag insåg det efter jag skrivit det, köpenhamnarna är ju nästan närmst!
K-G kommer väl uppåt ifrån också?
Åsa kände jag faktiskt inte till för än efter din anmälan 😀
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 22:22😀
😀