Quote from Elias Engqvist on 2 September 2011, 22:23Åsa jobbar faktiskt på mitt jobb!
Åsa jobbar faktiskt på mitt jobb!
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 22:27På Varbergsvägen mellan Fjärås och Åsa går en väg till platsen Tom. Vid vägkanten står en skylt med Åsa (pil rakt fram) och Tom (pil vänster).
På institutionen för radiofysik på Sahlgrenska jobbade en Tom och en Åsa. De hade en bild på denna skylt i kor
På Varbergsvägen mellan Fjärås och Åsa går en väg till platsen Tom. Vid vägkanten står en skylt med Åsa (pil rakt fram) och Tom (pil vänster).
På institutionen för radiofysik på Sahlgrenska jobbade en Tom och en Åsa. De hade en bild på denna skylt i kor
Quote from Elias Engqvist on 2 September 2011, 22:31Jaja, men tänk om Åsas plats är tom då? Kan Tom sitta där då?
Jaja, men tänk om Åsas plats är tom då? Kan Tom sitta där då?
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 08:34Hmmmm... nu blir jag förvirrad. Vet inte.
Hmmmm... nu blir jag förvirrad. Vet inte.
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 20:45Jag och Fia!
BILD:http://bildsnack.files.wordpress.com/2011/09/1109bdds_1137_edit.jpg
Jag och Fia!
BILD:http://bildsnack.files.wordpress.com/2011/09/1109bdds_1137_edit.jpg
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 22:29Vem vann?
Vem vann?
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 22:32Fia vann ett par skor tror jag och nån en bok :-). Jag missade prisutlottningen för jag och Martin sprang ända till 14:00 - jag körde barfota 62 minuter och 8,5 km - det räknar jag som en vinst 🙂
Fia vann ett par skor tror jag och nån en bok :-). Jag missade prisutlottningen för jag och Martin sprang ända till 14:00 - jag körde barfota 62 minuter och 8,5 km - det räknar jag som en vinst 🙂
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 08:29Alla som var där vann anser jag.
En del sprang fortare och längre,
andra blev överförtjusta över att kuta så långt de gjorde. 🙂
Av de 36 entusiasterna var det en del som satte mängdpers.Jag kom ej långt men vann ett par minimalistiska ultraskor. 🙂
Alla som var där vann anser jag.
En del sprang fortare och längre,
andra blev överförtjusta över att kuta så långt de gjorde. 🙂
Av de 36 entusiasterna var det en del som satte mängdpers.
Jag kom ej långt men vann ett par minimalistiska ultraskor. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 19:39Ja det var verkligen trevligt! En riktig hit!
Kul att så många dök upp. Kul att träffas i verkligheten K-G, AnneMari mfl.!!
Ja det var verkligen trevligt! En riktig hit!
Kul att så många dök upp. Kul att träffas i verkligheten K-G, AnneMari mfl.!!