Quote from Guest on 16 August 2007, 11:08Tycker du det är kul med racer? Cyklar du gärna långt?
I sådana fall har du hamnat rätt! Efter en del pusslande med datum och färdvägar har vi satt ner foten.
Fredag morgon den 9 maj 2008 startar cykling med racer från Malmö. Målet är att på söndagskväl
Tycker du det är kul med racer? Cyklar du gärna långt?
I sådana fall har du hamnat rätt! Efter en del pusslande med datum och färdvägar har vi satt ner foten.
Fredag morgon den 9 maj 2008 startar cykling med racer från Malmö. Målet är att på söndagskväl
Quote from Funbeat user on 16 August 2007, 11:18Hm? Lägga in en kartskiss kanske?; jag blir inte klok på på hur långt ifrån ni passerar de här krokarna.
Hm? Lägga in en kartskiss kanske?; jag blir inte klok på på hur långt ifrån ni passerar de här krokarna.
Quote from Lena O on 16 August 2007, 11:42Jag tror inte att de gör det Lingling ... de ska åker upp för fel sidan av Vättern ...
VIlket var synd.
Hörde att du var ute efter bra väger genom Norrköping. Det finns om ni ångrar er.
Hade gärna hängt ihopp en del av resan. Logistiks gör det svårare om
Jag tror inte att de gör det Lingling ... de ska åker upp för fel sidan av Vättern ...
VIlket var synd.
Hörde att du var ute efter bra väger genom Norrköping. Det finns om ni ångrar er.
Hade gärna hängt ihopp en del av resan. Logistiks gör det svårare om
Quote from Funbeat user on 16 August 2007, 13:19Eftersom att vägen inte här helt bestämd än (måste kolla med folk som kan exakt sträckning av östra delen av Vänern runt och södra delen av Mälaren runt (tips någon?) så lade jag inte ut en karta. Jag lägger upp den överst men det blir troligtvis förändri
Eftersom att vägen inte här helt bestämd än (måste kolla med folk som kan exakt sträckning av östra delen av Vänern runt och södra delen av Mälaren runt (tips någon?) så lade jag inte ut en karta. Jag lägger upp den överst men det blir troligtvis förändri
Quote from Lena O on 16 August 2007, 13:34Linus: Bara jag fortfarande andas .... ja!
Linus: Bara jag fortfarande andas .... ja!
Quote from Funbeat user on 16 August 2007, 14:07Den duger så bra för mig, jag skrev skiss 🙂 Tack så mycket!
Den duger så bra för mig, jag skrev skiss 🙂 Tack så mycket!
Quote from Funbeat user on 16 August 2007, 18:18Hej Linus.
Kul grej det här verkar bli. Och ni/du kommer säkert få mängder med förslag på mer eller mindre bra vägval.
P.
Hej Linus.
Kul grej det här verkar bli. Och ni/du kommer säkert få mängder med förslag på mer eller mindre bra vägval.
P.
Quote from Funbeat user on 16 August 2007, 19:42Lite sugen på att hänga med från Mariestad till Stockholm. Jag körde Mariestad - Södertälje för några år sedan, men några 28 km/h blev det inte, och blir knappast nu heller.
Om du kollar alla inläggen i Cykelrundor -> Mälaren Runt 2007 så kan du nog puss
Lite sugen på att hänga med från Mariestad till Stockholm. Jag körde Mariestad - Södertälje för några år sedan, men några 28 km/h blev det inte, och blir knappast nu heller.
Om du kollar alla inläggen i Cykelrundor -> Mälaren Runt 2007 så kan du nog puss
Quote from Funbeat user on 16 August 2007, 21:11Ja just ja. Det var ju du som la in en så otroligt detaljerad karta över Mälaren Runt. Det måste vara denna: http://www.funbeat.se/life/discussion/show.asp?ThreadID=14181
Tack så mycket! Jättebra att den var så noggrann. 😀
Jag gissar att vi kör den tu
Ja just ja. Det var ju du som la in en så otroligt detaljerad karta över Mälaren Runt. Det måste vara denna: http://www.funbeat.se/life/discussion/show.asp?ThreadID=14181
Tack så mycket! Jättebra att den var så noggrann. 😀
Jag gissar att vi kör den tu
Quote from Funbeat user on 16 August 2007, 21:15Fast Gunnar, för att göra det lite kortare går det väl lika bra att köra väg 223 mellan Malmby och Mariefred? Man måste väl inte åka via Stallarholmen eller är 223:an bitvis 1:2-väg?
Fast Gunnar, för att göra det lite kortare går det väl lika bra att köra väg 223 mellan Malmby och Mariefred? Man måste väl inte åka via Stallarholmen eller är 223:an bitvis 1:2-väg?