Quote from Funbeat user on 17 August 2007, 19:23Fredrik, du har rätt. Från Kungsbacka är det vanlig väg, men någonstans där på vägen (vid Lindome kanske?) har vi kört över motorvägen och kört blandat vanlig väg och cykelbana. Första gången vi var där körde vi helt fel, andra gången blev det rätt (tror
Fredrik, du har rätt. Från Kungsbacka är det vanlig väg, men någonstans där på vägen (vid Lindome kanske?) har vi kört över motorvägen och kört blandat vanlig väg och cykelbana. Första gången vi var där körde vi helt fel, andra gången blev det rätt (tror
Quote from Funbeat user on 17 August 2007, 22:15Efter ett långt velande fram och tillbaka har jag bestämt mig: Jag är på! Både hastigheten och längden är nog mer än jag klarar idag, men vad tusan, jag har ju hela vintern på mig att komma i form.
Efter ett långt velande fram och tillbaka har jag bestämt mig: Jag är på! Både hastigheten och längden är nog mer än jag klarar idag, men vad tusan, jag har ju hela vintern på mig att komma i form.
Quote from Funbeat user on 17 August 2007, 22:48Härligt Staffan, så ska det låta! 🙂
Kan kolla med brorsorna, den ena bor i Stockholm och den andra i Uppsala, så de kan kanske ta med dig ner. Jag antar att de åker ner på torsdagseftermiddagen/kvällen. Men jag kontaktar dig offline så får du mer info.
Härligt Staffan, så ska det låta! 🙂
Kan kolla med brorsorna, den ena bor i Stockholm och den andra i Uppsala, så de kan kanske ta med dig ner. Jag antar att de åker ner på torsdagseftermiddagen/kvällen. Men jag kontaktar dig offline så får du mer info.
Quote from Johan Fylke on 18 August 2007, 10:20Går alldeles utmärkt att cykla mellan Malmby-Mariefred jag tycker den är bättre än Stallarholmen då det är mindre trafik där (de flesta tar E20).
Hur tidigt vill du ha besked Linus om eventuell medverkan. måste bara lösa transport till Malmö och kolla m
Går alldeles utmärkt att cykla mellan Malmby-Mariefred jag tycker den är bättre än Stallarholmen då det är mindre trafik där (de flesta tar E20).
Hur tidigt vill du ha besked Linus om eventuell medverkan. måste bara lösa transport till Malmö och kolla m
Quote from Funbeat user on 18 August 2007, 10:50Tack Markus, då antar jag att det blir väg 223. 🙂
Det är inte så bråttom med att bestämma sig, det är ju långt kvar. Anledningen till att vi gick ut med det nu är att folk ska hinna träna upp sig och hinna ta ledigt.
Däremot, ju tidigare vi vet ungefä
Tack Markus, då antar jag att det blir väg 223. 🙂
Det är inte så bråttom med att bestämma sig, det är ju långt kvar. Anledningen till att vi gick ut med det nu är att folk ska hinna träna upp sig och hinna ta ledigt.
Däremot, ju tidigare vi vet ungefä
Quote from Johan Fylke on 18 August 2007, 12:50Det är viktigt att ha kört några långa pass så man vet hur kroppen reagerar på den sortens uttmattning.
Det är viktigt att ha kört några långa pass så man vet hur kroppen reagerar på den sortens uttmattning.
Quote from Funbeat user on 18 August 2007, 13:41Ja, det tror jag också på. Så vad är ett långpass för dig Markus? 8, 12, 15, 20 eller 30 mil?
Det var mycket intressant att se Creutz när han började med långpass i våras. Första gången vi skulle köra 15 mil var han helt slut efter 10 mil och var tvungen
Ja, det tror jag också på. Så vad är ett långpass för dig Markus? 8, 12, 15, 20 eller 30 mil?
Det var mycket intressant att se Creutz när han började med långpass i våras. Första gången vi skulle köra 15 mil var han helt slut efter 10 mil och var tvungen
Quote from Funbeat user on 18 August 2007, 14:32Logistiken är löst. Jag ansluter i Mariestad på söndagsmorgonen med målsättning att hänga med till Stockholm. Inga problem om jag skulle bli frånåkt, jag är van vid långa solokörningar.
Redigerat:
Om någon är intresserad kan jag ordna transport av några
Logistiken är löst. Jag ansluter i Mariestad på söndagsmorgonen med målsättning att hänga med till Stockholm. Inga problem om jag skulle bli frånåkt, jag är van vid långa solokörningar.
Redigerat:
Om någon är intresserad kan jag ordna transport av några
Quote from Funbeat user on 18 August 2007, 14:32Ni kan köra samma etappsträckor som i Vueltan. Ungefär som Pär Edgren gjorde under TdF.
Ni kan köra samma etappsträckor som i Vueltan. Ungefär som Pär Edgren gjorde under TdF.
Quote from Funbeat user on 18 August 2007, 15:28Gunner: vad roligt! 🙂
Vi som kör hela sträckan har ju drygt 50 mil i benen vid start på söndagen, så jag tror nog att du inte kommer ha problem att hänga med. Blir det jättemycket folk så kan vi ju alltid dela upp oss i en snabbare grupp och en normalg
Gunner: vad roligt! 🙂
Vi som kör hela sträckan har ju drygt 50 mil i benen vid start på söndagen, så jag tror nog att du inte kommer ha problem att hänga med. Blir det jättemycket folk så kan vi ju alltid dela upp oss i en snabbare grupp och en normalg