Quote from Funbeat user on 19 August 2007, 23:32Att låta den sista dagen vara den lugnaste/kortaste tycker jag låter som en mycket bra idé.
Att låta den sista dagen vara den lugnaste/kortaste tycker jag låter som en mycket bra idé.
Quote from Panama B on 21 August 2007, 00:02Inspiration http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=534582
Inspiration http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=534582
Quote from Funbeat user on 21 August 2007, 00:49Jaha, bara att ta med ett gäng journalfilmare och fortsätta norrut från Stockholm då...
Jaha, bara att ta med ett gäng journalfilmare och fortsätta norrut från Stockholm då...
Quote from Christian Wahlberg on 21 August 2007, 08:02Glöm inte pilotgoogles och keps!
Glöm inte pilotgoogles och keps!
Quote from Funbeat user on 21 August 2007, 08:27Jag har ju faktiskt en Crescent-racer med ram och lite andra delar från perioden 1951 - 1953 (och andra delar från perioden 1975 - 2003...)
Kanske skulle ta den. Den har funkat perfekt på två Vätternrundor och är inte märkbart långsammare än min nya Bianc
Jag har ju faktiskt en Crescent-racer med ram och lite andra delar från perioden 1951 - 1953 (och andra delar från perioden 1975 - 2003...)
Kanske skulle ta den. Den har funkat perfekt på två Vätternrundor och är inte märkbart långsammare än min nya Bianc
Quote from Funbeat user on 21 August 2007, 16:59Jag och min sambo cyklade Malmö- Bollnäs i somras, inte den närmaste vägen så det blev drygt 100mil - lika långt som ni ska cykla... Vi gjorde det på betydligt fler dagar än tre men så hade vi nog 25kg packning var också och jag får väl tillägga att vi in
Jag och min sambo cyklade Malmö- Bollnäs i somras, inte den närmaste vägen så det blev drygt 100mil - lika långt som ni ska cykla... Vi gjorde det på betydligt fler dagar än tre men så hade vi nog 25kg packning var också och jag får väl tillägga att vi in
Quote from Funbeat user on 22 August 2007, 21:00Malmö - Bollnäs, det var inte dåligt. 🙂
Hur kom ni hem igen? Bil?
Malmö - Bollnäs, det var inte dåligt. 🙂
Hur kom ni hem igen? Bil?
Quote from Johan Fylke on 23 August 2007, 18:52jo i Småland där finns det minsann backar min höjdmätare såg ut som ett ekg.
jo i Småland där finns det minsann backar min höjdmätare såg ut som ett ekg.
Quote from Anders Wallerstedt on 28 August 2007, 18:18Jo, visst finns det trevliga backar i småland 🙂
Är det någon som bor i smålandstrakten, typ runt Jönköping?
Med tanke på logistiken, är det många kan man kanske cykla Örebro-Jönköping. Annars går det ju tåg till Nässjö, skruva av hjulen bara, så får ma
Jo, visst finns det trevliga backar i småland 🙂
Är det någon som bor i smålandstrakten, typ runt Jönköping?
Med tanke på logistiken, är det många kan man kanske cykla Örebro-Jönköping. Annars går det ju tåg till Nässjö, skruva av hjulen bara, så får ma
Quote from Funbeat user on 29 August 2007, 22:05Vi tog tåget hem och skickade cyklarna med bussgods (nedmonterade i kartonger). Killarna skrattade åt oss när vi packade. De hade aldrig sett några som packade sina cyklar men vi ville ha dem i gott skick så därför tog vi det säkra före det osäkra genom a
Vi tog tåget hem och skickade cyklarna med bussgods (nedmonterade i kartonger). Killarna skrattade åt oss när vi packade. De hade aldrig sett några som packade sina cyklar men vi ville ha dem i gott skick så därför tog vi det säkra före det osäkra genom a