Quote from Funbeat user on 18 August 2007, 15:41Redaktör Edgren på www.velo.se som körde samma sträcka i Sverige varje dag under TdF som proffsen gjorde i TdF. D.V.S 355 mil på 22 dagar i regn o rusk med sittsår o kamrater som sällskap emellanåt.
Redaktör Edgren på http://www.velo.se som körde samma sträcka i Sverige varje dag under TdF som proffsen gjorde i TdF. D.V.S 355 mil på 22 dagar i regn o rusk med sittsår o kamrater som sällskap emellanåt.
Quote from Funbeat user on 18 August 2007, 17:13Ja just ja, det läste jag ju faktiskt om. Bra tips David! 🙂
Ja just ja, det läste jag ju faktiskt om. Bra tips David! 🙂
Quote from Johan Fylke on 18 August 2007, 19:13tycker ditt upplägg ser bra ut Linus. Jag räknar allt från 11-25 mil som långpass alltså över 3 timmar i åktid. jag körde Stockholm-Helsingborg-Stockholm nu på semestern, planeringen var vilodag var 3:de dag och det fungerade ganska bra. Benen var rätt se
tycker ditt upplägg ser bra ut Linus. Jag räknar allt från 11-25 mil som långpass alltså över 3 timmar i åktid. jag körde Stockholm-Helsingborg-Stockholm nu på semestern, planeringen var vilodag var 3:de dag och det fungerade ganska bra. Benen var rätt se
Quote from Funbeat user on 18 August 2007, 22:30Stockholm - Helsingborg - Stockholm! Imponerande. Hur många dagar tog det och vad var snittfarten?
Stockholm - Helsingborg - Stockholm! Imponerande. Hur många dagar tog det och vad var snittfarten?
Quote from Funbeat user on 19 August 2007, 14:53Går det bra att flagga den här spännande idén och återkomma framåt april, när scheman för övriga händelser finns lagda? ;).
Går det bra att flagga den här spännande idén och återkomma framåt april, när scheman för övriga händelser finns lagda? ;).
Quote from Funbeat user on 19 August 2007, 15:12Sure Jonas, men försök gärna återkomma tidigare än så. När det ska gruppbokas vandrarhem mm så blir det så mycket enklare om vi vet hur många som ska med i början av mars. Ska du däremot bara hänga med över en dag så är det inga problem alls. Då räcker en
Sure Jonas, men försök gärna återkomma tidigare än så. När det ska gruppbokas vandrarhem mm så blir det så mycket enklare om vi vet hur många som ska med i början av mars. Ska du däremot bara hänga med över en dag så är det inga problem alls. Då räcker en
Quote from Johan Fylke on 19 August 2007, 15:22Jag körde c:a 25km/h men då hade jag en cykelvagn med tält och kläder också.
var ute 12 dagar åkte Sthlm-Norrköping-Västervik-Växjö-Helsingborg-Båstad-Getinge-Skövde-Läppe(utanför Kumla)-Gnesta(pendeltåget hem)
Jag körde c:a 25km/h men då hade jag en cykelvagn med tält och kläder också.
var ute 12 dagar åkte Sthlm-Norrköping-Västervik-Växjö-Helsingborg-Båstad-Getinge-Skövde-Läppe(utanför Kumla)-Gnesta(pendeltåget hem)
Quote from Funbeat user on 19 August 2007, 15:33Linus! Finemang. Inga problem! 🙂
Linus! Finemang. Inga problem! 🙂
Quote from Funbeat user on 19 August 2007, 18:06Hallå alla,
Jag skrev tidigare att jag inte hade lagt in rutten pga att den inte är helt bestämd. Det var ju naturligtvis sant... Nu har vi nämligen lyckats få loss Creutz så att vi kan starta fredag morgon istället för fredag lunch/em. Det har gett oss
Hallå alla,
Jag skrev tidigare att jag inte hade lagt in rutten pga att den inte är helt bestämd. Det var ju naturligtvis sant... Nu har vi nämligen lyckats få loss Creutz så att vi kan starta fredag morgon istället för fredag lunch/em. Det har gett oss
Quote from Funbeat user on 19 August 2007, 18:14Att ansluta i Örebro är inget alternativ för mig. Jag försöker nog möta er någonstans mellan Lidköping och Götene på lördagen.
Målsättningen är fortfarande att hänga med till Stockholm.
Att ansluta i Örebro är inget alternativ för mig. Jag försöker nog möta er någonstans mellan Lidköping och Götene på lördagen.
Målsättningen är fortfarande att hänga med till Stockholm.