Quote from Funbeat user on 16 August 2007, 21:18Förresten Gunnar, körde du självnär du körde Mariesta - Södertälje? I sådana fall lär det ju bli mycket lättare denna gång. 🙂
Förresten Gunnar, körde du självnär du körde Mariesta - Södertälje? I sådana fall lär det ju bli mycket lättare denna gång. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 August 2007, 21:46Råkade visst lägga in samma inlägg två gånger, men man kan ju redigera..
Den här länken kanske kan vara till nytta, även om vägbeskrivningen går åt fel håll.
http://www.fredrikshof.se/2748(OBS, det är inte riktigt samma sträckning som Mälaren Runt.)
Råkade visst lägga in samma inlägg två gånger, men man kan ju redigera..
Den här länken kanske kan vara till nytta, även om vägbeskrivningen går åt fel håll.
http://www.fredrikshof.se/2748
(OBS, det är inte riktigt samma sträckning som Mälaren Runt.)
Quote from Funbeat user on 16 August 2007, 21:49Mälaren Runt går helt på asfalt. Jag har inte provat 223-an själv, men om jag har förstått HåkanC:s inlägg rätt så ska den fungera.
Ja, min förra resa var en solotur. Jag körde Vätternrundan på 11:20 i år, det är nog ett ganska bra mått på min form.
Mälaren Runt går helt på asfalt. Jag har inte provat 223-an själv, men om jag har förstått HåkanC:s inlägg rätt så ska den fungera.
Ja, min förra resa var en solotur. Jag körde Vätternrundan på 11:20 i år, det är nog ett ganska bra mått på min form.
Quote from Funbeat user on 17 August 2007, 08:50Om det är Ok att hänga med som glad amatör, kommer jag gärna med i gänget någonstans runt Kungsbacka-trakten och följer konvojen så länge jag orkar.
Har inte (ännu) någon vidare vana att cykla i grupp, men kan ligga i sista ledet eller nå´t.En mycket ro
Om det är Ok att hänga med som glad amatör, kommer jag gärna med i gänget någonstans runt Kungsbacka-trakten och följer konvojen så länge jag orkar.
Har inte (ännu) någon vidare vana att cykla i grupp, men kan ligga i sista ledet eller nå´t.
En mycket ro
Quote from Mats Johansson on 17 August 2007, 10:23Jag kommer från Mariestad, så den biten kan jag...! Bor i Skövde, om ni vill köra den vägen så kan jag tipsa om vägar här med!
/J.
Jag kommer från Mariestad, så den biten kan jag...! Bor i Skövde, om ni vill köra den vägen så kan jag tipsa om vägar här med!
/J.
Quote from Funbeat user on 17 August 2007, 13:44Malla, från Kungsbacka kommer det nog inte vara så svårt att följa med eftersom det är ganska mycket trafik och byte av fil, åkande på cykelbanor mm mellan Kungsbacka och Göteborg. Om vi inte råkar ut för några problem så blir det nog ett kort stopp i Göt
Malla, från Kungsbacka kommer det nog inte vara så svårt att följa med eftersom det är ganska mycket trafik och byte av fil, åkande på cykelbanor mm mellan Kungsbacka och Göteborg. Om vi inte råkar ut för några problem så blir det nog ett kort stopp i Göt
Quote from Lotta W on 17 August 2007, 13:51Jag kan också tänka mig att köra med en sväng i Göteborgstrakten...
Jag kan också tänka mig att köra med en sväng i Göteborgstrakten...
Quote from ellen olsson on 17 August 2007, 18:44> Malla, från Kungsbacka kommer det nog inte vara så svårt att följa med eftersom det är ganska mycket trafik och byte av fil, åkande på cykelbanor mm mellan Kungsbacka och Göteborg.
Que? Jag cyklar i princip aldrig på cykelbanor mellan Kba och Göteborg.
> Malla, från Kungsbacka kommer det nog inte vara så svårt att följa med eftersom det är ganska mycket trafik och byte av fil, åkande på cykelbanor mm mellan Kungsbacka och Göteborg.
Que? Jag cyklar i princip aldrig på cykelbanor mellan Kba och Göteborg.
Quote from Funbeat user on 17 August 2007, 18:57Var inte blygsam utan möt upp vid Östra Karup!
Var inte blygsam utan möt upp vid Östra Karup!
Quote from ellen olsson on 17 August 2007, 19:00> Var inte blygsam utan möt upp vid Östra Karup!
Jag är är bara säker på att hitta bra vägar från Falkenberg så därför erbjuder jag inga guidningstjänster längre söderut. 🙂
> Var inte blygsam utan möt upp vid Östra Karup!
Jag är är bara säker på att hitta bra vägar från Falkenberg så därför erbjuder jag inga guidningstjänster längre söderut. 🙂