Quote from Guest on 9 December 2010, 17:59MalmöMilen 18-6-2011 - 10 km löplopp i Malmö
Nu får även Malmö ett stort centralt löplopp - MalmöMilen. Även Malmö tar därmed plats bland övriga städer med ett roligt centralt löplopp. Den 18:e juni är det dags för premiärloppet som går från Malmö Idrott
MalmöMilen 18-6-2011 - 10 km löplopp i Malmö
Nu får även Malmö ett stort centralt löplopp - MalmöMilen. Även Malmö tar därmed plats bland övriga städer med ett roligt centralt löplopp. Den 18:e juni är det dags för premiärloppet som går från Malmö Idrott
Quote from Funbeat user on 9 December 2010, 18:09Kontrollmätt??
Kontrollmätt??
Quote from Funbeat user on 9 December 2010, 18:12Den kommer att kontrollmätas, står det.
http://www.malmomilen.se/index.php?option=com_content&view=article&id=46&Itemid=37
Den kommer att kontrollmätas, står det.
http://www.malmomilen.se/index.php?option=com_content&view=article&id=46&Itemid=37
Quote from Funbeat user on 9 December 2010, 19:27Detta evenemang tror jag på tidigast när jag ser det. Jag har inte stött på arrangörsklubben tidigare trots att jag bor några hundra meter från där de sägs bedriva sina träningar (jag har varit på utsatt plats vid utsatt tid några gånger, men där har aldr
Detta evenemang tror jag på tidigast när jag ser det. Jag har inte stött på arrangörsklubben tidigare trots att jag bor några hundra meter från där de sägs bedriva sina träningar (jag har varit på utsatt plats vid utsatt tid några gånger, men där har aldr
Quote from Funbeat user on 9 December 2010, 19:47Hej Tiger,
jag (ordförande i Malmö Löparförening) kan förstå din tvekan till att vi klarar av två stora arrangemang. Det kommer med största sannolikhet tyvärr inte bli något MalmöVarvet 2011. När vi började planera denna var det tillsammans med andra för
Hej Tiger,
jag (ordförande i Malmö Löparförening) kan förstå din tvekan till att vi klarar av två stora arrangemang. Det kommer med största sannolikhet tyvärr inte bli något MalmöVarvet 2011. När vi började planera denna var det tillsammans med andra för
Quote from Funbeat user on 9 December 2010, 20:18Jag hoppas ni får till det. Låter som ett potentiellt trevligt lopp 🙂
Jag hoppas ni får till det. Låter som ett potentiellt trevligt lopp 🙂
Quote from Funbeat user on 9 December 2010, 21:03Jag tror nog vi får till det - vi som ordnar har mycket erfarenhet från olika löplopp i Sverige och utomlands. Vissa exemplariskt bra anordnade och genomförda medans vi också sätt deltagit i andra som vi tror att vi kan överträffa.
Kanske ska vi lägga up
Jag tror nog vi får till det - vi som ordnar har mycket erfarenhet från olika löplopp i Sverige och utomlands. Vissa exemplariskt bra anordnade och genomförda medans vi också sätt deltagit i andra som vi tror att vi kan överträffa.
Kanske ska vi lägga up
Quote from Funbeat user on 10 December 2010, 16:38Tips för er som tänkar springa - anmäl nu och få ett gratis present kort! Jag kopierar infon från hemsidan här:
Gratis startplats till MalmöMilen.
För att få ett presentkort på en gratis startplats till MalmöMilen 18.6.2011 gör så här.
1. Anmäl dig til
Tips för er som tänkar springa - anmäl nu och få ett gratis present kort! Jag kopierar infon från hemsidan här:
Gratis startplats till MalmöMilen.
För att få ett presentkort på en gratis startplats till MalmöMilen 18.6.2011 gör så här.
1. Anmäl dig til
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 21:57Är Broloppet och Malmös halvmara samma datum? 13e augusti?
Är Broloppet och Malmös halvmara samma datum? 13e augusti?
Quote from Funbeat user on 4 April 2011, 16:49Det blir inget brolopp och nej, det hade varit den 11 juni (har jag för mig)
🙂
Det blir inget brolopp och nej, det hade varit den 11 juni (har jag för mig)
🙂