Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 20:56Ja, det ska blir riktigt roligt att springa i morgon! För mig lär det bli ett pb oavsett hur det går för det är första gången som jag ska springa en tävling på 10km!
Ja, det ska blir riktigt roligt att springa i morgon! För mig lär det bli ett pb oavsett hur det går för det är första gången som jag ska springa en tävling på 10km!
Quote from Funbeat user on 18 June 2011, 17:15Trevligt lopp och bra arrangemang. Enda missarna var underdimensionerad vattenkontroll vid 4,5 km och vattnet efter mål som smakade bensin. Mycket folk får man räkna med. Tack arrangörerna för ett bra lopp!
Trevligt lopp och bra arrangemang. Enda missarna var underdimensionerad vattenkontroll vid 4,5 km och vattnet efter mål som smakade bensin. Mycket folk får man räkna med. Tack arrangörerna för ett bra lopp!
Quote from Funbeat user on 18 June 2011, 18:24@Anders Sjöberg
Jag har inte fått någon nettotid !
:@Kan jag förvänta att det blir uppdaterat eller har ni helt enkelt slarvat bort det?
Jag såg i listan att det var många runt min tid som hade samma tid på brutto och netto.Min tid och placering var l
@Anders Sjöberg
Jag har inte fått någon nettotid !
:@
Kan jag förvänta att det blir uppdaterat eller har ni helt enkelt slarvat bort det?
Jag såg i listan att det var många runt min tid som hade samma tid på brutto och netto.Min tid och placering var l
Quote from Funbeat user on 18 June 2011, 18:45Tyckte osså att det var ett bra och trevligt lopp! Men vad menas med brutto och netto tid?
Edit: Har hittat info om vad brutto och netto tiden står för!
Tyckte osså att det var ett bra och trevligt lopp! Men vad menas med brutto och netto tid?
Edit: Har hittat info om vad brutto och netto tiden står för!
Quote from Funbeat user on 18 June 2011, 19:14De brukar ha video backup från tävlingarna så har de ej er tid kommer den säkert upp inom några dagar!
De brukar ha video backup från tävlingarna så har de ej er tid kommer den säkert upp inom några dagar!
Quote from Funbeat user on 18 June 2011, 19:21Underbart lopp.
Men ett annat litet miss, var Startskotten som kom utan förrvarning.
Dom kunde ha tystat musiken någon sekund innan.Men jag hoppat att loppet återkommer. Malmö behöver ett stort Statslopp. 😉
Underbart lopp.
Men ett annat litet miss, var Startskotten som kom utan förrvarning.
Dom kunde ha tystat musiken någon sekund innan.
Men jag hoppat att loppet återkommer. Malmö behöver ett stort Statslopp. 😉
Quote from Funbeat user on 18 June 2011, 19:40Å andra sidan tog det en bra stund att komma fram till startbågarna så det tyckte inte jag gjorde så mycket. Kanske mer dock för eliten.
Edit: Mitt resultat på den officiella siten måste vara brutto. Den är över 2 minuter över min egenmätta tid. Hoppas d
Å andra sidan tog det en bra stund att komma fram till startbågarna så det tyckte inte jag gjorde så mycket. Kanske mer dock för eliten.
Edit: Mitt resultat på den officiella siten måste vara brutto. Den är över 2 minuter över min egenmätta tid. Hoppas d
Quote from Funbeat user on 18 June 2011, 21:39Vet inte det Staffan! Min egna tid är 1 min och 8 sek kortare än nettotiden och 4 min och 30 sek kortare än bruttotiden. Bruttotiden bryr jag mig inte så mycket om, men hur kan det skilja mer än 1 min på min egna tid och nettotiden? Tryckte ju på klockan
Vet inte det Staffan! Min egna tid är 1 min och 8 sek kortare än nettotiden och 4 min och 30 sek kortare än bruttotiden. Bruttotiden bryr jag mig inte så mycket om, men hur kan det skilja mer än 1 min på min egna tid och nettotiden? Tryckte ju på klockan
Quote from Funbeat user on 18 June 2011, 21:42Ett trevligt lopp.
Har inte fått någon måltid alls, varken brutto eller netto. Bara vid 5km. Hoppas det fixas till.
Ett trevligt lopp.
Har inte fått någon måltid alls, varken brutto eller netto. Bara vid 5km. Hoppas det fixas till.
Quote from Funbeat user on 18 June 2011, 22:28Ojdå,
det var tydligen många som hade problem med tiden ser jag, trist.
Om det inte blir uppdaterat så kommer jag göra som ovanstående,köra på min egen klocktid.Visserligen är det trist att det inte blir officiellt men för min del så vet jag att jag kloc
Ojdå,
det var tydligen många som hade problem med tiden ser jag, trist.
Om det inte blir uppdaterat så kommer jag göra som ovanstående,köra på min egen klocktid.Visserligen är det trist att det inte blir officiellt men för min del så vet jag att jag kloc