Quote from Funbeat user on 18 June 2011, 22:32Så känner jag osså det! Hade handlat om några sek hit och dit så hade jag kört på deras tider, men minuter? Nä det känns inte rätt.
Så känner jag osså det! Hade handlat om några sek hit och dit så hade jag kört på deras tider, men minuter? Nä det känns inte rätt.
Quote from Funbeat user on 18 June 2011, 23:09Jag har fått rätt nettotid nu! 🙂
Men varför är resultatlistan med placering sorterad på bruttotid? Säger man att det är nettotid som gäller så är det och då ska man också hantera resultaten efter det!
Jag har fått rätt nettotid nu! 🙂
Men varför är resultatlistan med placering sorterad på bruttotid? Säger man att det är nettotid som gäller så är det och då ska man också hantera resultaten efter det!
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 09:48Gomorron,
resultatlistan är nu sorterad efter netto.
Men jag har fortfrande samma tid netto som brutto och det är ett stort antal löpare runt min tid som också har det.
:@
Gomorron,
resultatlistan är nu sorterad efter netto.
Men jag har fortfrande samma tid netto som brutto och det är ett stort antal löpare runt min tid som också har det.
:@
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 10:23Samma här. Mailade racetimer imorse och fick svaret att de missat min starttid. Lite surt när jag enligt egen tidtagning klarade målet på 50 min men den officiella tiden blev strax över 🙁
De var snabba med att svara på mail iallafall. Under timmen på e
Samma här. Mailade racetimer imorse och fick svaret att de missat min starttid. Lite surt när jag enligt egen tidtagning klarade målet på 50 min men den officiella tiden blev strax över 🙁
De var snabba med att svara på mail iallafall. Under timmen på e
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 10:33Hua,
var hittar jag mailadress till racetimer?
Edit:Hittat adress och skickat mail.
Hua,
var hittar jag mailadress till racetimer?
Edit:Hittat adress och skickat mail.
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 10:35www.malmomilen.se
det står nästan längst upp under "Mitt resultat verkar inte stämma"
http://www.malmomilen.se
det står nästan längst upp under "Mitt resultat verkar inte stämma"
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 10:44Tack Björn,
även om jag hade hittat det redan.
Ibland frågar man innan man kollar själv.Nu vet alla andra också...
(t+)
Tack Björn,
även om jag hade hittat det redan.
Ibland frågar man innan man kollar själv.
Nu vet alla andra också...
(t+)
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 15:19Sådär nu har jag fått nettotiden korrigerad 😀
Sådär nu har jag fått nettotiden korrigerad 😀
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 15:26Och jag har fått min sluttid. Tack för det.
Och jag har fått min sluttid. Tack för det.
Quote from Funbeat user on 19 June 2011, 15:39Mmmm,
med gott hopp kollade jag genast om jag fått nettotid.
Men nope inte ännu.Fast jag har lite sämre tid än ni fick Björn och Leif.Förhoppningsvis innebär det att de arbetar uppifrån och ned i listan.
Mmmm,
med gott hopp kollade jag genast om jag fått nettotid.
Men nope inte ännu.
Fast jag har lite sämre tid än ni fick Björn och Leif.Förhoppningsvis innebär det att de arbetar uppifrån och ned i listan.