Quote from ellen olsson on 12 May 2010, 00:25...är registrerad som Cinglé du Mont Ventoux.
...är registrerad som Cinglé du Mont Ventoux.
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 07:27RIKTIG cyklist, när man har ledartröjan på sig?
RIKTIG cyklist, när man har ledartröjan på sig?
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 08:31...VAB:at/sjukskrivit sig för att kunna se Girot på Eurosport.
...VAB:at/sjukskrivit sig för att kunna se Girot på Eurosport.
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 13:02Nu är vi inne på tunga artilleriet.
Nu är vi inne på tunga artilleriet.
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 13:15...VABba eller sjukskriva sig för Girot? Det tycker jag är parasitiskt och har mycket lite med cykling att göra. Hoppas att det var ett skämt.
...VABba eller sjukskriva sig för Girot? Det tycker jag är parasitiskt och har mycket lite med cykling att göra. Hoppas att det var ett skämt.
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 13:59Fast om man sjukskriver sig för att titta på Girot så *är* man sjuk...
Fast om man sjukskriver sig för att titta på Girot så *är* man sjuk...
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 14:02Är man genuint intresserad tar man väl kostnaden för att vara ledig för att kolla på Girot? Så då gäller ju semester eller obetald ledighet.
Att se Girot på andras bekostnad låter som soffcyklisten motsvarighet till doping eller annat fusk.
Är man genuint intresserad tar man väl kostnaden för att vara ledig för att kolla på Girot? Så då gäller ju semester eller obetald ledighet.
Att se Girot på andras bekostnad låter som soffcyklisten motsvarighet till doping eller annat fusk.
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 14:19För en gång skull tar bilen till jobbet och försöker parkera den i cykelstället?
För en gång skull tar bilen till jobbet och försöker parkera den i cykelstället?
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 14:23Förrän man saktar ner med bilen o ler när man släpper förbi/ håller avstånd till racercyklisterna som är ute på samma väg som jag.
Förrän man saktar ner med bilen o ler när man släpper förbi/ håller avstånd till racercyklisterna som är ute på samma väg som jag.
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 14:42... slutat titta på TV, speciellt sport, och är ute och cykeltränar istället.
... slutat titta på TV, speciellt sport, och är ute och cykeltränar istället.