Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 14:47...sålt TV-n för att finansiera cykelhobbyn
...sålt TV-n för att finansiera cykelhobbyn
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 14:52Tittar lite på Girot och Touren, men annars håller jag med Linus. TV tar livet av många. Dvs tid, som livet är gjort av.
Tittar lite på Girot och Touren, men annars håller jag med Linus. TV tar livet av många. Dvs tid, som livet är gjort av.
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 14:59Håkan G: Körde bil hemifrån för ett par månader sedan, i sista korsningen innan man kör ut på stora vägen svängde jag raskt till vänster, där börjar cykelbanan 😉
Håkan G: Körde bil hemifrån för ett par månader sedan, i sista korsningen innan man kör ut på stora vägen svängde jag raskt till vänster, där börjar cykelbanan 😉
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 16:15Man er ikke en riktig syklist før man SLUTAD med å vise finger- knyte neve, stå på sin rett så trafikken hindres.
Og BEGYNTE å stoppe for rødt lys, gå over fotgjenger felt, hilse på de som viste deg hensyn i et veikryss. og "skite" i om turen ta 3 min. l
Man er ikke en riktig syklist før man SLUTAD med å vise finger- knyte neve, stå på sin rett så trafikken hindres.
Og BEGYNTE å stoppe for rødt lys, gå over fotgjenger felt, hilse på de som viste deg hensyn i et veikryss. og "skite" i om turen ta 3 min. l
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 16:22Men jag vill behålla mina lycrabrallor och gillar inte närgångna mottrafikanter.
Däremot så har jag kört ett stort antal utlysta tempolopp med vändpunkt och haft över 40 km/h i snitt.
Allt ifrån en milare till sju milare(Enköping Tempo).Så titeln är me
Men jag vill behålla mina lycrabrallor och gillar inte närgångna mottrafikanter.
Däremot så har jag kört ett stort antal utlysta tempolopp med vändpunkt och haft över 40 km/h i snitt.
Allt ifrån en milare till sju milare(Enköping Tempo).
Så titeln är me
Quote from Bertil Nolheim on 12 May 2010, 16:34Jag tycker nog att man bör ha "klämt" några 2000-meters pass.
Jag tycker nog att man bör ha "klämt" några 2000-meters pass.
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 16:42Finns ganska få 2000 meters pass i Skåne.
Finns ganska få 2000 meters pass i Skåne.
Quote from Bertil Nolheim on 12 May 2010, 16:43Du får cykla söderut... 😉
Du får cykla söderut... 😉
Quote from Funbeat user on 12 May 2010, 16:45Hjälper inte. Det är bara Slimminge som är lite utmaning i kantvind.
Vi får se på Lördag om jag är farbar.
Hjälper inte. Det är bara Slimminge som är lite utmaning i kantvind.
Vi får se på Lördag om jag är farbar.
Quote from Funbeat user on 13 May 2010, 09:08Ja, det var ett skämt. Inlägg om att lägga sig på rulle med kundvagnen och klicka ur fötterna ur pedalerna på bilen antydde liksom att det var vad tråden gick ut på.
Roligast var att försöka parkera bilen i cykelstället, faktiskt höll jag på att köra in f
Ja, det var ett skämt. Inlägg om att lägga sig på rulle med kundvagnen och klicka ur fötterna ur pedalerna på bilen antydde liksom att det var vad tråden gick ut på.
Roligast var att försöka parkera bilen i cykelstället, faktiskt höll jag på att köra in f