Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 08:14Han blev inte fälld så då är han oskyldig till anklagelsen, enligt en del.
Han blev inte fälld så då är han oskyldig till anklagelsen, enligt en del.
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 10:23Skyldig eller inte....oavsett så är han en jäkla duktig cyklist. Och med tanke på hur utbredd dopingen ändå varit & är inom cykel sporten, så är man kanske inte så förvånad längre heller!?
Men om man nu utgår ifrån att de flesta i "toppen" använder / ha
Skyldig eller inte....oavsett så är han en jäkla duktig cyklist. Och med tanke på hur utbredd dopingen ändå varit & är inom cykel sporten, så är man kanske inte så förvånad längre heller!?
Men om man nu utgår ifrån att de flesta i "toppen" använder / ha
Quote from Pernilla Liljegren on 15 June 2012, 10:27Word.
Word.
Quote from Ulrika Ekelund on 15 June 2012, 11:38Om han ska hålla på och tävla i MIN sport, triathlon, så hoppas jag verkligen att han är ren. Den har ju varit förskonad från dopingsskandaler såvitt jag vet.
Cykelsporten (på toppnivå) har jag inget förtroende för. Där har det funnits för många skandale
Om han ska hålla på och tävla i MIN sport, triathlon, så hoppas jag verkligen att han är ren. Den har ju varit förskonad från dopingsskandaler såvitt jag vet.
Cykelsporten (på toppnivå) har jag inget förtroende för. Där har det funnits för många skandale
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 11:41Drevet talar, skönt att man är motionär. Han är oskyldig tills motsatsen bevisats, och bevis saknas det ju.
Drevet talar, skönt att man är motionär. Han är oskyldig tills motsatsen bevisats, och bevis saknas det ju.
Quote from Pernilla Liljegren on 15 June 2012, 11:53Självklart ska han inte dömas utan bevis. Misstro får man nog dock stå ut med, eftersom han inte vore den första varken i den sporten eller någon annan som ägnat sig åt otillåtna metoder. Min personliga favorit är att bli påkommen när man på egen hand lit
Självklart ska han inte dömas utan bevis. Misstro får man nog dock stå ut med, eftersom han inte vore den första varken i den sporten eller någon annan som ägnat sig åt otillåtna metoder. Min personliga favorit är att bli påkommen när man på egen hand lit
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 13:32För den som vill läsa:
http://online.wsj.com/public/resources/documents/armstrongcharging0613.pdf
För den som vill läsa:
http://online.wsj.com/public/resources/documents/armstrongcharging0613.pdf
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 14:42Nja, några i Kalle Anka-klubben har allt åkt dit också men de testar kanske inte så mycket inom triathlon.
Nja, några i Kalle Anka-klubben har allt åkt dit också men de testar kanske inte så mycket inom triathlon.
Quote from Jonathan Lilja Lindström on 15 June 2012, 14:56Nina Kraft var/är triathlet
Nina Kraft var/är triathlet
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 14:58Det var någon dansk också.
Det var någon dansk också.