Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 15:46Triathlon har ju inte haft "lyset" på sig som många andra idrotter samt inte varit OS gren så länge. Det är just först under senare år som dopningspolisen mer aktivt även tagit med triathleter.
Tror det knaprades och trycktes en hel del "back in the days
Triathlon har ju inte haft "lyset" på sig som många andra idrotter samt inte varit OS gren så länge. Det är just först under senare år som dopningspolisen mer aktivt även tagit med triathleter.
Tror det knaprades och trycktes en hel del "back in the days
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 15:53Det är väldigt underligt att inte alla deltagare i OS dopingtestas med både blod o urintester innan start.
Det är väldigt underligt att inte alla deltagare i OS dopingtestas med både blod o urintester innan start.
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 18:12Fler med synpunkter på dopningsanklagelsen:
http://www.cyclingnews.com/news/bassons-and-simeoni-say-armstrong-probe-is-overdue
Fler med synpunkter på dopningsanklagelsen:
http://www.cyclingnews.com/news/bassons-and-simeoni-say-armstrong-probe-is-overdue
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 21:25När samma sak hände Contador, så sades att vi skulle hålla oss lugnt, att han inte var fälld, osv osv. Vi skulle invänta domen. Han var oskyldig tillsdess att domen kom.
Nu vet vi att han, som så gott som alla andra proffs, alla, var smutsig.
Så det är
När samma sak hände Contador, så sades att vi skulle hålla oss lugnt, att han inte var fälld, osv osv. Vi skulle invänta domen. Han var oskyldig tillsdess att domen kom.
Nu vet vi att han, som så gott som alla andra proffs, alla, var smutsig.
Så det är
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 10:58LA verkar nervös.. 🙂
LA verkar nervös.. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 11:47http://online.wsj.com/public/resources/documents/armstrongcharging0613.pdf
Jeg lenge følt at det har vært noe suspekt med Armstrong. Han har vunnet 7 ganger på rad mot folk som HAR blitt tatt i doping en etter en, og mange på laget hans har blitt tatt. L
http://online.wsj.com/public/resources/documents/armstrongcharging0613.pdf
Jeg lenge følt at det har vært noe suspekt med Armstrong. Han har vunnet 7 ganger på rad mot folk som HAR blitt tatt i doping en etter en, og mange på laget hans har blitt tatt. L
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 12:07Logiken att : Han tävlade mot dopade / fd dopade och vann där med måste han vara dopad själv är sjukt svag!!! inte ett argument som håller!!
världshistorien är full med människor som dominerat sin sport utöver alla andra..
exempelvis nutidens Marieanne
Logiken att : Han tävlade mot dopade / fd dopade och vann där med måste han vara dopad själv är sjukt svag!!! inte ett argument som håller!!
världshistorien är full med människor som dominerat sin sport utöver alla andra..
exempelvis nutidens Marieanne
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 12:28Mitt stanpunkt holder ikke i retten som noget bevis, det er helt klart.
Men dette er min personlige mening. Jeg har levet såpas lenge at jeg har mistet de fleste ilusjoner om mensker / samfund
De fleste på samme lag som han var på, er tatt. Hans lege
Mitt stanpunkt holder ikke i retten som noget bevis, det er helt klart.
Men dette er min personlige mening. Jeg har levet såpas lenge at jeg har mistet de fleste ilusjoner om mensker / samfund
De fleste på samme lag som han var på, er tatt. Hans lege
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 12:38Inte direkt menat till dig!.. det är flera som ser på det som du gör!.. o visst sporten är långtifrån ren.. och jag tappar tron ibland.
Men den här karl blir utsatt för ngt helt extremt.. och han kommer få stå ut med de här tvivlen och misstänksamheten a
Inte direkt menat till dig!.. det är flera som ser på det som du gör!.. o visst sporten är långtifrån ren.. och jag tappar tron ibland.
Men den här karl blir utsatt för ngt helt extremt.. och han kommer få stå ut med de här tvivlen och misstänksamheten a
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 14:05Carl Lewis ren? Dags att läsa mer än kvällspressen.
Carl Lewis ren? Dags att läsa mer än kvällspressen.