Quote from Guest on 12 January 2009, 15:12http://www.elitefeet.com/the-legend-of-cliff-young-the-61-year-old-farmer-that-won-the-worlds-toughest-race
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 15:22Häftigt! 🙂
Svårt att misslyckas med ett sådant namn, förstås. Om jag bara hade hetat något annat än Bergquist...
Häftigt! 🙂
Svårt att misslyckas med ett sådant namn, förstås. Om jag bara hade hetat något annat än Bergquist...
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 16:39Ingmari, du får satsa på höjdhopp så kanske det finns "hopp" för dig också... 😉
Ingmari, du får satsa på höjdhopp så kanske det finns "hopp" för dig också... 😉
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 00:23Nä nu djävlar är jag verkligen 60+....
Hajar inte färgen typ..!?..va e de för särskilt me 60.??? Nu får väl Mr Shapiro förklara si lite....å dom där djävla massa grjerna som man kan klicka in sig på för att få förståelse hitan å ditan dom bara suger ....å
Nä nu djävlar är jag verkligen 60+....
Hajar inte färgen typ..!?..va e de för särskilt me 60.??? Nu får väl Mr Shapiro förklara si lite....å dom där djävla massa grjerna som man kan klicka in sig på för att få förståelse hitan å ditan dom bara suger ....å
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 09:14De var riktigt rolig läsning , samt att ge bort sina pris pengar..
En stående applåd till Cliff Young (t+)
De var riktigt rolig läsning , samt att ge bort sina pris pengar..
En stående applåd till Cliff Young (t+)
Quote from Bjarne Lewin on 13 January 2009, 09:20Underbart! Bara helt underbart Crister. (H:)
Så jag skrattade när jag nu läste om den gamla fåraherden som sprang om hela värdseliten på ett ultralopp, samtidigt som ingen trodde att han skulle klara av ens att genomföra den.
Och så det sista stycket som
Underbart! Bara helt underbart Crister. (H:)
Så jag skrattade när jag nu läste om den gamla fåraherden som sprang om hela värdseliten på ett ultralopp, samtidigt som ingen trodde att han skulle klara av ens att genomföra den.
Och så det sista stycket som
Quote from Elias Engqvist on 13 January 2009, 09:40Jo, det känns som om man kan fortsätta drömma om att en gång... 🙂
Jo, det känns som om man kan fortsätta drömma om att en gång... 🙂
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 10:33Ni har väl inte glömt vår egen Stålfarfar:
Gustaf Håkansson
Från WikipediaParet Håkanssons gravsten på norra delen av Kvistofta kyrkogård.Nils Gustav Håkansson, född 15 oktober 1885 i Helsingborgs stadsförsamling, död 9 juni 1987 på Ekerö i Stockholms
Ni har väl inte glömt vår egen Stålfarfar:
Gustaf Håkansson
Från Wikipedia
Paret Håkanssons gravsten på norra delen av Kvistofta kyrkogård.Nils Gustav Håkansson, född 15 oktober 1885 i Helsingborgs stadsförsamling, död 9 juni 1987 på Ekerö i Stockholms
Quote from Bjarne Lewin on 13 January 2009, 12:50Fast den historien innehåller ju så mkt mer. Mr Young kände att han kunde genomföra loppet, trotts att ingen trodde på honom så vågade han tro på sig själv. Genom att genomföra och vinna loppet fick han inte bara rätt utan massvis med stilpoäng. Stilpoäng
Fast den historien innehåller ju så mkt mer. Mr Young kände att han kunde genomföra loppet, trotts att ingen trodde på honom så vågade han tro på sig själv. Genom att genomföra och vinna loppet fick han inte bara rätt utan massvis med stilpoäng. Stilpoäng
Quote from Funbeat user on 13 January 2009, 12:58Såg ni filmsnutten?
http://www.youtube.com/watch?v=2OD96zocXRU
Precis sådär hasar jag fram under långlöpen. Ser ju för jävligt ut.
Såg ni filmsnutten?
Precis sådär hasar jag fram under långlöpen. Ser ju för jävligt ut.