Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 08:51Nej Evely - tvärt om! 🙂
Den som spar hon har, sina krafter kvar (till ålderns höst). 😉 Jag började springa väldigt sent och jag är fast besluten att tro att jag kommer kunna springa mååååånga år till - jag har ingen sliten löparkropp (ännu). 😀
Nej Evely - tvärt om! 🙂
Den som spar hon har, sina krafter kvar (till ålderns höst). 😉 Jag började springa väldigt sent och jag är fast besluten att tro att jag kommer kunna springa mååååånga år till - jag har ingen sliten löparkropp (ännu). 😀
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 08:56Så det optimala måste alltså vara att aldrig börja springa, Fia? 😉
Så det optimala måste alltså vara att aldrig börja springa, Fia? 😉
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 09:08Jaaaa! Sitt still för sjutton å vila benen. 😉
Jaaaa! Sitt still för sjutton å vila benen. 😉
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 20:03Börja springa tidigt...å fortsätt hela livet..?!
Börja med värsta tempona å sen sänker du ner till det där som du orkar utan att kräkas....å så mår du djävligt bra i många år.
Jag älskar löpträning//Kjell.
Börja springa tidigt...å fortsätt hela livet..?!
Börja med värsta tempona å sen sänker du ner till det där som du orkar utan att kräkas....å så mår du djävligt bra i många år.
Jag älskar löpträning//Kjell.
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 20:07Fast om du börjar sent kan du slå dina egna rekord långt upp i åren 😀
Fast om du börjar sent kan du slå dina egna rekord långt upp i åren 😀
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 20:11Yepp, som M55:a tänker jag slå ett antal pers i år. Faktiskt på 3000m, 5000m, 10km, Halvan och Helan.
Yepp, som M55:a tänker jag slå ett antal pers i år. Faktiskt på 3000m, 5000m, 10km, Halvan och Helan.
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 20:12Heja Leif! (t+) Skam den som ger sig.... 🙂
Heja Leif! (t+) Skam den som ger sig.... 🙂
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 20:13Man kan säga att det är aldrig är för sent att börja träna.
Man kan säga att det är aldrig är för sent att börja träna.
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 21:35...efter sin begravning...?
...efter sin begravning...?
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 09:03nä det kan nog bli lite svårt då.
nä det kan nog bli lite svårt då.