Quote from ellen olsson on 26 February 2007, 22:19Jag sprang mitt första Lidingölopp efter två månaders oregelbunden träning. Innan dess så var jag ytterst passiv i två år...
Klart att det går! På ett år så hinner du träna så mycket att du inte behöver gå så mycket på vilja. 🙂
Kör hårt.
Jag sprang mitt första Lidingölopp efter två månaders oregelbunden träning. Innan dess så var jag ytterst passiv i två år...
Klart att det går! På ett år så hinner du träna så mycket att du inte behöver gå så mycket på vilja. 🙂
Kör hårt.
Quote from Linnea Persson on 27 February 2007, 08:13Jag är grymt imponerad av era insatser - jag gissar att väldigt mycket sitter i psyket. Jag har intalat mig själv att det inte är nån idé att satsa på marathondistans eller lidingöloppet men den här tråden har gjort mig inspirerad - måste ändra inställnin
Jag är grymt imponerad av era insatser - jag gissar att väldigt mycket sitter i psyket. Jag har intalat mig själv att det inte är nån idé att satsa på marathondistans eller lidingöloppet men den här tråden har gjort mig inspirerad - måste ändra inställnin
Quote from Funbeat user on 1 March 2007, 10:33Tack för alla motiverande rader!!!! (H:)
Några ytterligare läste jag i RW igår innan ögonen föll ihop - 3 barnsmamman med flera "minus" på sin sida som idag springer för glatta livet.Det var ett lätt beslut. Nästa år blir det ett marathon om kroppen hå
Tack för alla motiverande rader!!!! (H:)
Några ytterligare läste jag i RW igår innan ögonen föll ihop - 3 barnsmamman med flera "minus" på sin sida som idag springer för glatta livet.
Det var ett lätt beslut. Nästa år blir det ett marathon om kroppen hå
Quote from Funbeat user on 1 March 2007, 10:59Börjar bli bra sugen själv..har sprungit väldigt oregelbundet men nu ÄNTLIGEN kan jag springa långa sträckor utan att få håll och allt sånt! Nu blir jag istället trött...men ska kämpa...Milen till sommaren iaf!
Men kombinera jogging 3 ggr i veckan med st
Börjar bli bra sugen själv..har sprungit väldigt oregelbundet men nu ÄNTLIGEN kan jag springa långa sträckor utan att få håll och allt sånt! Nu blir jag istället trött...men ska kämpa...Milen till sommaren iaf!
Men kombinera jogging 3 ggr i veckan med st