Quote from Guest on 2 June 2009, 16:46Sprang du Stockholm Marathon?
Våga tänja gränserna lite. Prova på ultramarathon!
En bra inkörstävling är Sörmland Ultra Marathon den 10 oktober. Loppets längd är ca 50 km. Den går i år för nionde gången.
Spana in tävlingens hemsida:
www.sormlandultra.
Sprang du Stockholm Marathon?
Våga tänja gränserna lite. Prova på ultramarathon!
En bra inkörstävling är Sörmland Ultra Marathon den 10 oktober. Loppets längd är ca 50 km. Den går i år för nionde gången.
Spana in tävlingens hemsida:
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 16:56Jag kan bara rekommendera SUM, det är grymt på alla sätt!
Se bara till att träna terränglöpning och ffa backträning både uppför och nedför.
Jag kan bara rekommendera SUM, det är grymt på alla sätt!
Se bara till att träna terränglöpning och ffa backträning både uppför och nedför.
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 19:34Bra långloppsträning är också Hornstull - Järna 4 juli
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=309884
Rekommenderas starktFörra årets pass, med kommentarer och berättelser
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=214474
Bra långloppsträning är också Hornstull - Järna 4 juli
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=309884
Rekommenderas starkt
Förra årets pass, med kommentarer och berättelser
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=214474
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 19:55För er som kan tänka sig framsidan av Sverige.
Avslappnat ultralopp i Trollhättan 27 - 28 juni.
Allt från 3H till 24H.Då varven är korta - 1.150 meter på blandat underlag
träffas alla då och då.
Ofta uppstår kompislöpning, där kanske en är erfarnare
För er som kan tänka sig framsidan av Sverige.
Avslappnat ultralopp i Trollhättan 27 - 28 juni.
Allt från 3H till 24H.
Då varven är korta - 1.150 meter på blandat underlag
träffas alla då och då.
Ofta uppstår kompislöpning, där kanske en är erfarnare
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 21:11Men K-G då...vem har du lärt dig den här marknadsföringen av då?????????:D;)
Men K-G då...vem har du lärt dig den här marknadsföringen av då?????????:D;)
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 21:31En tokstolle som har ett rum speciellt för mig när den dagen kommer.
Han lär vara något av psykolog. (#)
En tokstolle som har ett rum speciellt för mig när den dagen kommer.
Han lär vara något av psykolog. (#)
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 22:42Återför gärna diskussionen till SUM. Vill man debutera på ultra finns det få lopp i landet som är finare, om något (H:)
Här blev jag själv av med min oskuld, och ni ska alla veta att jag är JÄVLIGT stolt att det var på en riktig trailultra och inte nåt f
Återför gärna diskussionen till SUM. Vill man debutera på ultra finns det få lopp i landet som är finare, om något (H:)
Här blev jag själv av med min oskuld, och ni ska alla veta att jag är JÄVLIGT stolt att det var på en riktig trailultra och inte nåt f
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 06:49Ber om ursäkt Fredrika.
1. Trodde detta ämne skulle behandla olika ultramöjligheter. Typ Horntull. också
2. Har jobbat för SUM i många år. Peppe ( vilken härlig människa ) + Johan F. Nu Thomas Lummi har jag haft ett antal kontakter med.
Enbart SUM.
OK.
Ber om ursäkt Fredrika.
1. Trodde detta ämne skulle behandla olika ultramöjligheter. Typ Horntull. också
2. Har jobbat för SUM i många år. Peppe ( vilken härlig människa ) + Johan F. Nu Thomas Lummi har jag haft ett antal kontakter med.
Enbart SUM.
OK.
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 08:56Äh. Alla får väl skriva om vad de vill. Själv tjatar jag helst om SUM 😀
Äh. Alla får väl skriva om vad de vill. Själv tjatar jag helst om SUM 😀
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 09:06SUM har en klar fördel gentemot många andra ultror - det går till stora delar genom min hemmakommun.
Sedan tycker jag att Fredrikas preferenser för trails gentemot varvslopp gärna kan nyanseras något. Båda har sin tjusning. På varvbanorna kan man ju stä
SUM har en klar fördel gentemot många andra ultror - det går till stora delar genom min hemmakommun.
Sedan tycker jag att Fredrikas preferenser för trails gentemot varvslopp gärna kan nyanseras något. Båda har sin tjusning. På varvbanorna kan man ju stä