Quote from Funbeat user on 2 April 2012, 09:08Det var billigt. I allmänhet resonerar man att intyg inte är sjukvård och att man därför inte är berättigad till de subventioner som är associerade med sjukvårdande behandling.
Det är bara att gratulera!
Det var billigt. I allmänhet resonerar man att intyg inte är sjukvård och att man därför inte är berättigad till de subventioner som är associerade med sjukvårdande behandling.
Det är bara att gratulera!
Quote from Funbeat user on 3 April 2012, 12:1212 dagar till start, knappt. YR:s långtidsprognos säger en rätt kall och regnig inledning på påskveckan men lagom till torsdag så bättras vädret samtidigt som prognosen tar slut. Fortsättning följer...
Har sprungit loppet två gånger innan, 2007 och 2010,
12 dagar till start, knappt. YR:s långtidsprognos säger en rätt kall och regnig inledning på påskveckan men lagom till torsdag så bättras vädret samtidigt som prognosen tar slut. Fortsättning följer...
Har sprungit loppet två gånger innan, 2007 och 2010,
Quote from Funbeat user on 3 April 2012, 15:02Daniel: (t+) Kul läsning!
Daniel: (t+) Kul läsning!
Quote from Funbeat user on 4 April 2012, 22:59Läckert, ska bli kul!
Läckert, ska bli kul!
Quote from Funbeat user on 5 April 2012, 10:22Härlig beskrivning av banan, man tackar!
Hur pass tidigt måste man vara vid startfållorna för att få en plats långt fram?
Härlig beskrivning av banan, man tackar!
Hur pass tidigt måste man vara vid startfållorna för att få en plats långt fram?
Quote from Funbeat user on 5 April 2012, 11:35Markus>Beror säkert på vilken grupp man står i. Nu finns det både en Marcus och en Markus Hagberg i startlistan, i röd resp gul grupp, så jag har svårt att veta vem som är du.
Men Röd har jag stått i tidigare och som sagt så är Champs Elysées rejält bred
Markus>Beror säkert på vilken grupp man står i. Nu finns det både en Marcus och en Markus Hagberg i startlistan, i röd resp gul grupp, så jag har svårt att veta vem som är du.
Men Röd har jag stått i tidigare och som sagt så är Champs Elysées rejält bred
Quote from Funbeat user on 5 April 2012, 11:45Fick en fråga på jogg.se (där jag gjorde motsvarande beskrivning) om biltunnlarna längs med Seine och de är bra att känna till.
Räknade efter på googles streetview och de är totalt 5 stycken, den första är den kilometerlånga som börja vid ca 25 km, längs
Fick en fråga på jogg.se (där jag gjorde motsvarande beskrivning) om biltunnlarna längs med Seine och de är bra att känna till.
Räknade efter på googles streetview och de är totalt 5 stycken, den första är den kilometerlånga som börja vid ca 25 km, längs
Quote from Funbeat user on 5 April 2012, 20:40Startar i röd och siktar på sub 3h. Fint att trängseln inte är nåt problem då!:)
Startar i röd och siktar på sub 3h. Fint att trängseln inte är nåt problem då!:)
Quote from Funbeat user on 11 April 2012, 13:38Då är det dags. Det blir min åttonde raka marathonresa till Paris. Tyvärr har jag bara fullföljt 5 ggr (en förkylning och en magsjuka har inneburit en DNS och en DNF).
Siktar på 3h i år igen och börjar bli grymt laddad.
Då är det dags. Det blir min åttonde raka marathonresa till Paris. Tyvärr har jag bara fullföljt 5 ggr (en förkylning och en magsjuka har inneburit en DNS och en DNF).
Siktar på 3h i år igen och börjar bli grymt laddad.
Quote from Funbeat user on 11 April 2012, 15:10Börjar kännas lite spännt. Haft en riktigt bra träningsvinter men en sämre avslutning med häl/vadproblem som dök upp för drygt 3 veckor sedan. Känns klart bättre nu efter mycket massage och vila/rehab och det blir t.o.m. några korta intervaller i strax fo
Börjar kännas lite spännt. Haft en riktigt bra träningsvinter men en sämre avslutning med häl/vadproblem som dök upp för drygt 3 veckor sedan. Känns klart bättre nu efter mycket massage och vila/rehab och det blir t.o.m. några korta intervaller i strax fo