Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Daniel - Jag vet inte vad restaurangen heter, den ligger runt hörnet från vårt standardhotell vid Villiers Metro. Skulle nog inte vilja drista mig till att rekommendera den. Det är att den ligger så nära som hart fällt avgörandet för oss.
Ja 2010 - det ka

Fantastiskt nöjd! Pers med nästan 5 min. 2.47.31 och därmed under 4 min/km i snitt samt in på mackans lista... Halva på 1.23.02, starka ben i väntade på schackning men det kom inte förändring sista 5-6 i boulognerskogen.
Träffade Joey vid ca 6 km och had

Gött - grattis!

Och jag missade att spela in sändningen på ES... trots att jag satte påminnelse.

Daniel, ?2.53.24! rapporterar Joey på Facebook.

Bra jobbat! 2:52:51 blev det för mig och jag är riktigt nöjd. Pers med 14min.. Såg nån en brommalöpare vid 39km;)

Härligt!
Som sagt 2.53.24. Nöjd, hade aldrig trott att jag var god för under 2.55 just nu. Lite defensiv mellan 30-35, ville inte riskera 3.00 först vid 40-41 som jag insåg att millenieperset var i fara. Spurtade som en tok sista 200 men måste hem o gräva

Grymt bra av er! Hem och rota nu Joey.

Listan som Daniel refererar till är naturligtvis denna och jag ska uppdatera den i morgon när jag fått tag i alla helgens resultat!

http://www.sapiens.se/Statistik/