Quote from Guest on 13 February 2015, 13:58Tjo!
Skall i år göra debut på marathondistansen, har sprungit en del i mina dar men aldrig uppåt 42km.Jag skulle behöva lite tips kring skovalet inför ett marathon. Jag är relativt tung, runt 85pannor och ser mig själv som en "mellanfotslöpare".
Har sp
Tjo!
Skall i år göra debut på marathondistansen, har sprungit en del i mina dar men aldrig uppåt 42km.
Jag skulle behöva lite tips kring skovalet inför ett marathon. Jag är relativt tung, runt 85pannor och ser mig själv som en "mellanfotslöpare".
Har sp
Quote from Funbeat user on 13 February 2015, 14:08Skor är väldigt individuellt, men jag kör med Adizero Adios 2 på allt från 5000 till 42km. Jag har sprungit maror i tyngre skor också (Kayano), men jag tycker inte att vaderna var värre däran i tjockare skor. Se bara till att ha använt dem ordentligt inna
Skor är väldigt individuellt, men jag kör med Adizero Adios 2 på allt från 5000 till 42km. Jag har sprungit maror i tyngre skor också (Kayano), men jag tycker inte att vaderna var värre däran i tjockare skor. Se bara till att ha använt dem ordentligt inna
Quote from Funbeat user on 13 February 2015, 14:23Såg inte om du pronerar eller inte men min rekommendation blir Asics Kyano alt Asics GT-2000 vilka båda är två toppenskor för en mara.
Såg inte om du pronerar eller inte men min rekommendation blir Asics Kyano alt Asics GT-2000 vilka båda är två toppenskor för en mara.
Quote from Funbeat user on 14 February 2015, 19:58Hej Isaac (det var länge sedan) Jag har kört näst alla mina marathon i saucony fastwitch och det är en riktigt bra marathonsko tycker jag. En annan bra sko jag testat är Adizero Adios Boston, tyvärr var storleken mindre än väntat, men ska göra ett nytt fö
Hej Isaac (det var länge sedan) Jag har kört näst alla mina marathon i saucony fastwitch och det är en riktigt bra marathonsko tycker jag. En annan bra sko jag testat är Adizero Adios Boston, tyvärr var storleken mindre än väntat, men ska göra ett nytt fö
Quote from Funbeat user on 15 February 2015, 10:05Tack för era svar! 🙂
Absolut är skor väldigt individuellt, passform och styvhet är väl de två mest avgörande delarna vid skoval!?
Jag kör i neutrala skor…
Var och testade lite skor i fredags:
Nike Lunartempo (fd Lunartrainer tydligen) har en väldigt
Tack för era svar! 🙂
Absolut är skor väldigt individuellt, passform och styvhet är väl de två mest avgörande delarna vid skoval!?
Jag kör i neutrala skor…
Var och testade lite skor i fredags:
Nike Lunartempo (fd Lunartrainer tydligen) har en väldigt
Quote from Funbeat user on 15 February 2015, 10:24Här är några som jag tror skulle vara alternativ:
Jag håller med om att Kinvara är för svampig/passiv (har pensionerat mina pga tråkighet), och förstår vad du menar när Fastwitch är för tunn/hård. Skor som jag själv använder för mängd, men som jag blir g
Här är några som jag tror skulle vara alternativ:
Jag håller med om att Kinvara är för svampig/passiv (har pensionerat mina pga tråkighet), och förstår vad du menar när Fastwitch är för tunn/hård. Skor som jag själv använder för mängd, men som jag blir g
Quote from Funbeat user on 15 February 2015, 13:53Som du säger är nog fastwitch lite för tunn, men då är nog även boston för tunn. Övriga från Saucony som skulle kunna vara aktuella har jag inte testat, men jag tror jazz skulle var det rätta alternativet, och ja, kinvara är för mjuk. Brooks connect som T
Som du säger är nog fastwitch lite för tunn, men då är nog även boston för tunn. Övriga från Saucony som skulle kunna vara aktuella har jag inte testat, men jag tror jazz skulle var det rätta alternativet, och ja, kinvara är för mjuk. Brooks connect som T
Quote from Funbeat user on 16 February 2015, 08:37Tack igen för era tankar kring dojjor!
Brooks flow känns som en sko jag måste testa, innan jag beslutar mig... Connecten kan det nog bli en testlöpning med!
Finns Hyperfeel? Du menar inte Hyperspeed? Eller menar du en Nike-sko? 🙂
Ang. Fastwitch vs Bo
Tack igen för era tankar kring dojjor!
Brooks flow känns som en sko jag måste testa, innan jag beslutar mig... Connecten kan det nog bli en testlöpning med!
Finns Hyperfeel? Du menar inte Hyperspeed? Eller menar du en Nike-sko? 🙂
Ang. Fastwitch vs Bo
Quote from Funbeat user on 16 February 2015, 12:13Boston tycker jag är klart mer dämpad känsla än Fastwitch.
Om du vill ha ett alternativ till från Saucony som är mer likt Boston så skulle jag kolla på Mirage.Största skillnaden mellan dom tycker jag är ”droppen” 10mm mot 4mm så det beror lite på vad ma
Boston tycker jag är klart mer dämpad känsla än Fastwitch.
Om du vill ha ett alternativ till från Saucony som är mer likt Boston så skulle jag kolla på Mirage.
Största skillnaden mellan dom tycker jag är ”droppen” 10mm mot 4mm så det beror lite på vad ma
Quote from Funbeat user on 16 February 2015, 19:46Sorry Isac. Ja, jag menade Hyperspeed. (Jag har Nike Hyperfeel också, så jag blandar gärna ihop namnen: http://www.karaszi.com/sqlserver/skor.asp ).
Sorry Isac. Ja, jag menade Hyperspeed. (Jag har Nike Hyperfeel också, så jag blandar gärna ihop namnen: http://www.karaszi.com/sqlserver/skor.asp ).