Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej,

Klipper in den informationen som finns på jogg.se.

Svenska marathon bildades 22 mars 1952 och 60 år efter på samma datum så inbjuder vi till en födelsedagsjogg över 6 km eller 42,2 km. Ni springer där ni bor och registrerar ert deltagande här på jo

Kanongrej å naturligtvis så är jag på G. Tänkte mig först Månkarbo Marathons bana men sen så funderar jag lite kring underlaget där å kanske bara köra asfalt dvs fram och åter framför grindhålet där jag kan ha vätskestation samt samla såväl publik som pre

Någon som funderar på om man skulle göra något gemensamt i Stockholmsområdet?

Jag förväntas nog vara på jobbet den 22/3, men eftersom det ligger på uppvärmningsavstånd från ÖIP/Lidingövägen så funderar jag på att helt enkelt springa Stockholm Marathon-banan med start ca kl. 17:00 och med sikte på att komma i mål före 22:00.

Finns det någon max. tid?

ja, 24 timmar. Du kan alltså börja springa 22/3 00:00:00 och försöka hinna bli klar till 23:59:59 samma dygn.

Jag testar i Hollywood nu på lördag. 😉
Där finns ett 24H med start 06:00.
Då skall det bara vara 21+. :@

Det blir nog paraply igen. 🙂

"Inte under ett annat lopp...." har jag hört att det ska vara. men det var ju någe annat lopp liksom...men kolla upp det med tävlingsledningen/Roger A så att du inte missar den här fem-ettan...Roligt att se din tid K-G....kör hårt nu..!?

Bra ide med Sthlm marathonbanan, ska tänka på saken Jag kanske försöker ta mig runt på 3:30h - 4h beroende på dagsform, väder, vind mm. Jag jobbar också så 17.00 låter som en rimlig starttid.

Vet du dock om det finns någonstans att lägga/låsa in kläder?

Man kan använda omklädningsrummen på Östermalms IP men där finns inga möjligheter att låsa in grejor och jag vet inte hur länge de har öppet (gissningsvis till 21:00).