Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 07:51sprang i tisdags och har fortfarande ont i benhinnorna så tyvärr måste jag nog avböja om jag ska klara premiärmilen på söndag. =(
Hoppas ni får en fin marathontur!!
sprang i tisdags och har fortfarande ont i benhinnorna så tyvärr måste jag nog avböja om jag ska klara premiärmilen på söndag. =(
Hoppas ni får en fin marathontur!!
Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 19:22Ja så var man då i mål i denna fantastiska GPS-marathon-tävlingen. Ont i höger häl sedan ett större skavsår under Råsta Runt..så jag började med att försöka få till ett sånt där "ont-i-hälen-steg" samt naturligtvis ett extremt lågt tempo. Gjorde ju tjugo
Ja så var man då i mål i denna fantastiska GPS-marathon-tävlingen. Ont i höger häl sedan ett större skavsår under Råsta Runt..så jag började med att försöka få till ett sånt där "ont-i-hälen-steg" samt naturligtvis ett extremt lågt tempo. Gjorde ju tjugo
Quote from Elias Engqvist on 22 March 2012, 19:49Kan vi registrera det som ett PB (Personligt Bottenrekord)?
Kan vi registrera det som ett PB (Personligt Bottenrekord)?
Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 21:22Absolut.................senaste var i Dublin då jag typ gick med en kompis under tunga sista milen...typ 5,59.....Fin stad ändå liksom..?!
Absolut.................senaste var i Dublin då jag typ gick med en kompis under tunga sista milen...typ 5,59.....Fin stad ändå liksom..?!
Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 21:52Japp nu var denna avklarad, hoppas det var en bra laddning inför Borlänge. Jag vet fortfarande inte om jag fixar 6H. Det är fler som laddat på det här viset har jag sett, nu är det bara vila och äta som gäller
Japp nu var denna avklarad, hoppas det var en bra laddning inför Borlänge. Jag vet fortfarande inte om jag fixar 6H. Det är fler som laddat på det här viset har jag sett, nu är det bara vila och äta som gäller
Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 23:17jupp, oxå i mål på nytt bottenrekord men det var rätt så avsiktligt. 5:46 tror jag det blev, brutto. En skön löpkväll i ett Stockholm som vaknar upp ur vinterdvalan. Kul att springa marabanan igen men nog var det lite mörkt o ensligt ute på Djurgården på
jupp, oxå i mål på nytt bottenrekord men det var rätt så avsiktligt. 5:46 tror jag det blev, brutto. En skön löpkväll i ett Stockholm som vaknar upp ur vinterdvalan. Kul att springa marabanan igen men nog var det lite mörkt o ensligt ute på Djurgården på
Quote from Elias Engqvist on 23 March 2012, 00:31Tufft gjort Mikael - undrar om jag såg dig - tog ett par varv runt djurgården på cykel 16:20 till c:a 17:20. Jag har en röd-vit cykel och jag hade en vit-blå cykeljacka... Isf har jag dig på film - jag filmade hela rundan.
Tufft gjort Mikael - undrar om jag såg dig - tog ett par varv runt djurgården på cykel 16:20 till c:a 17:20. Jag har en röd-vit cykel och jag hade en vit-blå cykeljacka... Isf har jag dig på film - jag filmade hela rundan.