Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

sprang i tisdags och har fortfarande ont i benhinnorna så tyvärr måste jag nog avböja om jag ska klara premiärmilen på söndag. =(
Hoppas ni får en fin marathontur!!

Ja så var man då i mål i denna fantastiska GPS-marathon-tävlingen. Ont i höger häl sedan ett större skavsår under Råsta Runt..så jag började med att försöka få till ett sånt där "ont-i-hälen-steg" samt naturligtvis ett extremt lågt tempo. Gjorde ju tjugo

Kan vi registrera det som ett PB (Personligt Bottenrekord)?

Absolut.................senaste var i Dublin då jag typ gick med en kompis under tunga sista milen...typ 5,59.....Fin stad ändå liksom..?!

Japp nu var denna avklarad, hoppas det var en bra laddning inför Borlänge. Jag vet fortfarande inte om jag fixar 6H. Det är fler som laddat på det här viset har jag sett, nu är det bara vila och äta som gäller

jupp, oxå i mål på nytt bottenrekord men det var rätt så avsiktligt. 5:46 tror jag det blev, brutto. En skön löpkväll i ett Stockholm som vaknar upp ur vinterdvalan. Kul att springa marabanan igen men nog var det lite mörkt o ensligt ute på Djurgården på

Tufft gjort Mikael - undrar om jag såg dig - tog ett par varv runt djurgården på cykel 16:20 till c:a 17:20. Jag har en röd-vit cykel och jag hade en vit-blå cykeljacka... Isf har jag dig på film - jag filmade hela rundan.