Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 21:57Kjelle.
Jag har tänkt kolla om mitt nya knä klarar 2 marathonlopp på 24 timmar nu till helgen.
Nästa torsdag kommer jag ju att vara tränad så max. X timmar. 🙂Har sprungit noll meter i år.
Kjelle.
Jag har tänkt kolla om mitt nya knä klarar 2 marathonlopp på 24 timmar nu till helgen.
Nästa torsdag kommer jag ju att vara tränad så max. X timmar. 🙂
Har sprungit noll meter i år.
Quote from Elias Engqvist on 9 March 2012, 10:15Micke 22/3 17:00 - Jag tror jag kan komma! 7min-tempo borde man ju klara - hoppas du hittar!
Edit: Nu ser jag "marathonbanan" - du menar alltså den vanliga 2-varvs-banan, inte den olympiska?
Micke 22/3 17:00 - Jag tror jag kan komma! 7min-tempo borde man ju klara - hoppas du hittar!
Edit: Nu ser jag "marathonbanan" - du menar alltså den vanliga 2-varvs-banan, inte den olympiska?
Quote from Funbeat user on 9 March 2012, 10:51Ja, jag tänkte mig den vanliga senaste versionen av Stockholm Marathons tvåvarvsbana.
Ja, jag tänkte mig den vanliga senaste versionen av Stockholm Marathons tvåvarvsbana.
Quote from Funbeat user on 19 March 2012, 20:41Glöm inte bort att påminna dina vänner om födelsedagsjoggen 🙂
Ett marathon kommer jag inte hinna med men ett halvt ska jag se till att få till.
"Vi ses på torsdag"
Glöm inte bort att påminna dina vänner om födelsedagsjoggen 🙂
Ett marathon kommer jag inte hinna med men ett halvt ska jag se till att få till.
"Vi ses på torsdag"
Quote from Funbeat user on 20 March 2012, 10:49Någon som ska genomföra det i Uppsalatrakten efter kl 17.00?
Någon som ska genomföra det i Uppsalatrakten efter kl 17.00?
Quote from Funbeat user on 20 March 2012, 15:05@Marie: Vet du om man kan "regga" löpningen här eller måste man göra det på Jogg.se?
@Marie: Vet du om man kan "regga" löpningen här eller måste man göra det på Jogg.se?
Quote from Funbeat user on 20 March 2012, 20:30Vet inte - den infon jag har är endast reggning via jogg.se. Har du konto där?
Vet inte - den infon jag har är endast reggning via jogg.se. Har du konto där?
Quote from Funbeat user on 20 March 2012, 21:57Janne....du är inte inne på facebook....för där är det en hel del prat om reggningar å annat kring Jubileums-joggen...Men tydligen ska man regga på jogg.se å där hade jag turligt nog ett gammalt konto som jag kunde få liv i.
Visst är det lite krångligt...
Janne....du är inte inne på facebook....för där är det en hel del prat om reggningar å annat kring Jubileums-joggen...Men tydligen ska man regga på jogg.se å där hade jag turligt nog ett gammalt konto som jag kunde få liv i.
Visst är det lite krångligt...
Quote from Funbeat user on 20 March 2012, 22:07Jag kan alltid öppna ett och därefter avsluta den (tror faktiskt jag har ett som aldrig har används) Jag har skickat frågan till Sällskapets sida också.
Jag kan alltid öppna ett och därefter avsluta den (tror faktiskt jag har ett som aldrig har används) Jag har skickat frågan till Sällskapets sida också.
Quote from Funbeat user on 22 March 2012, 06:10Sådär, nu har jag tankat ned marathonbanan i Forerunnern. Samling 17:00 idag vid porten till Östermalms IP för de som vill hänga på. Den som "bara" vill springa en halvmara kan ju falla ifrån efter första varvet.
Med tanke på att jag ska springa Permiärm
Sådär, nu har jag tankat ned marathonbanan i Forerunnern. Samling 17:00 idag vid porten till Östermalms IP för de som vill hänga på. Den som "bara" vill springa en halvmara kan ju falla ifrån efter första varvet.
Med tanke på att jag ska springa Permiärm