Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Kjelle.
Jag har tänkt kolla om mitt nya knä klarar 2 marathonlopp på 24 timmar nu till helgen.
Nästa torsdag kommer jag ju att vara tränad så max. X timmar. 🙂

Har sprungit noll meter i år.

Micke 22/3 17:00 - Jag tror jag kan komma! 7min-tempo borde man ju klara - hoppas du hittar!

Edit: Nu ser jag "marathonbanan" - du menar alltså den vanliga 2-varvs-banan, inte den olympiska?

Ja, jag tänkte mig den vanliga senaste versionen av Stockholm Marathons tvåvarvsbana.

Glöm inte bort att påminna dina vänner om födelsedagsjoggen 🙂

Ett marathon kommer jag inte hinna med men ett halvt ska jag se till att få till.

"Vi ses på torsdag"

Någon som ska genomföra det i Uppsalatrakten efter kl 17.00?

@Marie: Vet du om man kan "regga" löpningen här eller måste man göra det på Jogg.se?

Vet inte - den infon jag har är endast reggning via jogg.se. Har du konto där?

Janne....du är inte inne på facebook....för där är det en hel del prat om reggningar å annat kring Jubileums-joggen...Men tydligen ska man regga på jogg.se å där hade jag turligt nog ett gammalt konto som jag kunde få liv i.
Visst är det lite krångligt...

Jag kan alltid öppna ett och därefter avsluta den (tror faktiskt jag har ett som aldrig har används) Jag har skickat frågan till Sällskapets sida också.

Sådär, nu har jag tankat ned marathonbanan i Forerunnern. Samling 17:00 idag vid porten till Östermalms IP för de som vill hänga på. Den som "bara" vill springa en halvmara kan ju falla ifrån efter första varvet.

Med tanke på att jag ska springa Permiärm