Quote from Lotta Lindström on 27 February 2008, 19:02Anna-Karin: Finns det några stora hus till salu i närheten? Vi kanske kunde starta ett Funbeat-kollektiv. 🙂
Anna-Karin: Finns det några stora hus till salu i närheten? Vi kanske kunde starta ett Funbeat-kollektiv. 🙂
Quote from Lars Mörrby on 27 February 2008, 20:18Anna-Karin,
I Göteborg blåser det halv storm och regnar. Jag är inte ett dugg avundsjuk...
Anna-Karin,
I Göteborg blåser det halv storm och regnar. Jag är inte ett dugg avundsjuk...
Quote from Lars Mörrby on 27 February 2008, 21:17Jo Fredrik, det senaste året har inte varit det soligaste jag kan minnas. Nu bär det av till Idre på lördag med familjen, så hoppas jag i alla fall få se lite av det där vita som de kallar snö. (Minns knappt hur det ser ut längre).
Jo Fredrik, det senaste året har inte varit det soligaste jag kan minnas. Nu bär det av till Idre på lördag med familjen, så hoppas jag i alla fall få se lite av det där vita som de kallar snö. (Minns knappt hur det ser ut längre).
Quote from Lotta W on 28 February 2008, 09:04Folk har varit gnälliga och haft en förmåga att glömma bort det som är bra betydligt längre än 16 år 😉
Folk har varit gnälliga och haft en förmåga att glömma bort det som är bra betydligt längre än 16 år 😉
Quote from Funbeat user on 28 February 2008, 12:34Oooo, jaaa! Ett funbeat kollektiv. Fullt med tränings och mat intresserade människor. Utmärkt. Jag ser ett hus fyllt med tränings prylar. Träning über alles. (H)
Många hus till salu här, har jag sett på mina löprundor. Men mäktiga bostadspriser.
Annars
Oooo, jaaa! Ett funbeat kollektiv. Fullt med tränings och mat intresserade människor. Utmärkt. Jag ser ett hus fyllt med tränings prylar. Träning über alles. (H)
Många hus till salu här, har jag sett på mina löprundor. Men mäktiga bostadspriser.
Annars
Quote from Funbeat user on 28 February 2008, 14:22Hur sjutton hamnar man däruppe bland lutfisk och torskar?
Hur sjutton hamnar man däruppe bland lutfisk och torskar?
Quote from Funbeat user on 28 February 2008, 14:40Kärlek, David, kärlek...
Kärlek, David, kärlek...
Quote from Funbeat user on 28 February 2008, 14:46Någon Alftademonstrant då?
Någon Alftademonstrant då?
Quote from Funbeat user on 28 February 2008, 18:49Haha, Alfta ligger mellan Bollnäs och Edsbyn, inte direkt NordNorge...
Det var nog Alta de demonstrade i nån gång på 70-talet.
Haha, Alfta ligger mellan Bollnäs och Edsbyn, inte direkt NordNorge...
Det var nog Alta de demonstrade i nån gång på 70-talet.
Quote from Funbeat user on 28 February 2008, 19:20FFFelslag!
FFFelslag!