Quote from Funbeat user on 22 September 2011, 07:53Hans, Vi är nu 9st bekräftade (10 med Stephan) så det blir av i alla fall. Du kan boka flyget. Sedan har vi flyttat den här diskussionen till Marcialonga 2009. All vidare info, frågor och arrangemang kommer där.
Hans, Vi är nu 9st bekräftade (10 med Stephan) så det blir av i alla fall. Du kan boka flyget. Sedan har vi flyttat den här diskussionen till Marcialonga 2009. All vidare info, frågor och arrangemang kommer där.
Quote from Funbeat user on 22 September 2011, 21:48🙁 Blev helt fel i planeringen...... Åker inte med:@ :@ :@ ...
Leif
🙁 Blev helt fel i planeringen...... Åker inte med:@ :@ :@ ...
Leif
Quote from Funbeat user on 8 October 2011, 14:22FLYG?
Har ni bokat och sa fall nar kommer ni till Verona?
Jag har inte bokat annu men vill gora det snarast eftersom det ar forfarnade relativt billigt.
(H)
Hans
FLYG?
Har ni bokat och sa fall nar kommer ni till Verona?
Jag har inte bokat annu men vill gora det snarast eftersom det ar forfarnade relativt billigt.
(H)
Hans
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 20:38Vill inte bara tänka att min Marcialonga plats på flyget är borta, när det varit annan diskussion om vara eller inte vara....
E
Vill inte bara tänka att min Marcialonga plats på flyget är borta, när det varit annan diskussion om vara eller inte vara....
E
Quote from Funbeat user on 12 October 2011, 08:42Leif: Inget pass ingen flygresa!! Du kan väl ta rullskidorna! 😉
Leif: Inget pass ingen flygresa!! Du kan väl ta rullskidorna! 😉
Quote from Funbeat user on 16 October 2011, 22:23Jaap ! Börjar måndag nästa vecka. Vet du något ställe man kan äta lunch på vägen ner ?
Jaap ! Börjar måndag nästa vecka. Vet du något ställe man kan äta lunch på vägen ner ?
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 17:17Leif: Om du måste äta på vägen så titta in till mig så ska jag göda dig.
Hans: Vi kommer till Verona 14:20 på torsdagen.
Leif: Om du måste äta på vägen så titta in till mig så ska jag göda dig.
Hans: Vi kommer till Verona 14:20 på torsdagen.
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 18:24Mats,
Nar aker ni tillbaka?
Hans
Mats,
Nar aker ni tillbaka?
Hans
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 21:44Tack Mats !
Visste att du var en person med en vänlig själ. Men... du skrev göda mig ? Innebär det att du funderar på att dryga ut min tid ?:`(
Vågar man ta en vägen förbi, inte för ofta...(#). Hur sitter den blå ?
Det rycktas att det är en stålman ute p
Tack Mats !
Visste att du var en person med en vänlig själ. Men... du skrev göda mig ? Innebär det att du funderar på att dryga ut min tid ?:`(
Vågar man ta en vägen förbi, inte för ofta...(#). Hur sitter den blå ?
Det rycktas att det är en stålman ute p
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 10:08Den blå är fortfarande lite tight runt mitten och det är därför jag behöver någon att göda så att jag inte är ensam om detta!
Vi flyger 06.15 till Frankfurt och vidare 10.10 på tisdagen.
Den blå är fortfarande lite tight runt mitten och det är därför jag behöver någon att göda så att jag inte är ensam om detta!
Vi flyger 06.15 till Frankfurt och vidare 10.10 på tisdagen.