Quote from Funbeat user on 3 January 2012, 07:44Bra Magnus, Tur att någon tar på sig reseledarrollen!
Bra Magnus, Tur att någon tar på sig reseledarrollen!
Quote from Funbeat user on 4 January 2012, 14:40BILD:http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s320x320/383815_3017818328240_1346088877_3204120_867641794_n.jpg
En bild från Vigo di Fassa igår kväll, ser lovade ut!
En bild från Vigo di Fassa igår kväll, ser lovade ut!
Quote from Funbeat user on 11 January 2012, 16:37En väldigt vaken Frans upptäckte att vi är 10personer till Italien i år och för att inte riskera att få åka fastspänd på taket så behöver vi ju faktiskt en bil till!
Det räcker med en mindre budgetvariant då vi kan ha skidor i den stora.
Är det någon som
En väldigt vaken Frans upptäckte att vi är 10personer till Italien i år och för att inte riskera att få åka fastspänd på taket så behöver vi ju faktiskt en bil till!
Det räcker med en mindre budgetvariant då vi kan ha skidor i den stora.
Är det någon som
Quote from Funbeat user on 14 January 2012, 08:47Eftersom Magnus och jag åker tillbaka på Måndag så kanske det skulle funka om vi tog den bilen tillbaka så ni andra inte behövde köra dit. Eftersom jag anländer lite efter er på Torsdag vore det väl vettigt om Magnus vore en av förarna för den bilen. Det
Eftersom Magnus och jag åker tillbaka på Måndag så kanske det skulle funka om vi tog den bilen tillbaka så ni andra inte behövde köra dit. Eftersom jag anländer lite efter er på Torsdag vore det väl vettigt om Magnus vore en av förarna för den bilen. Det
Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 13:17Tittade på vad som kunde erbjudas från uthyrningsfirman och prisvärt verkar en Golf för 115,- EURO.
Såg även att det är samma pris att lämna Vito bilen på tisdag morgon.
Om Hans och Magnus tar Golfen på måndagen och vi andra tar Vito till flygplasen så h
Tittade på vad som kunde erbjudas från uthyrningsfirman och prisvärt verkar en Golf för 115,- EURO.
Såg även att det är samma pris att lämna Vito bilen på tisdag morgon.
Om Hans och Magnus tar Golfen på måndagen och vi andra tar Vito till flygplasen så h
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 00:07Liter bra!
Jag kör gärna men det funkar dåligt logistikmässigt eftersom jag landar efter er och det ord ju bättre att ni hämtar bilarna under tiden.
Glöm inte kedjor. I Italien får man inte vinterdäck!
Hadegött....
Liter bra!
Jag kör gärna men det funkar dåligt logistikmässigt eftersom jag landar efter er och det ord ju bättre att ni hämtar bilarna under tiden.
Glöm inte kedjor. I Italien får man inte vinterdäck!
Hadegött....
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 09:44Jag tycker det skulle vara bra om vi kunde träffas i helgen och gå igenom lite inför resan. Mitt förslag är Tovedals nya kafè i Komedianten på lördag. Kl 14 tex. För min del går det bra när som helst.
Jag tycker det skulle vara bra om vi kunde träffas i helgen och gå igenom lite inför resan. Mitt förslag är Tovedals nya kafè i Komedianten på lördag. Kl 14 tex. För min del går det bra när som helst.
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 11:56ett alldeles lysande förslag Smatt! Jag tar med mig bullar! Vi kanske kan säga 16.00 istället så hinner bullarna bli klara?
ett alldeles lysande förslag Smatt! Jag tar med mig bullar! Vi kanske kan säga 16.00 istället så hinner bullarna bli klara?
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 16:01ha det sa trevligt pa bullfesten. Ni kan kanske beratta vad ni kommit fram till.
Ha det sa trevligt..... H (H)
ha det sa trevligt pa bullfesten. Ni kan kanske beratta vad ni kommit fram till.
Ha det sa trevligt..... H (H)
Quote from Funbeat user on 18 January 2012, 16:19Det går bra med kl. 16.
Det går bra med kl. 16.