Quote from Funbeat user on 22 January 2012, 21:30Jag tar med mina vanliga Kuzmin-redskap och slipmaskin.
Behover hjalp med flas, formen, vikten, styrkan, tekniken men viljan ar det inget fel pa!
(H)
Jag tar med mina vanliga Kuzmin-redskap och slipmaskin.
Behover hjalp med flas, formen, vikten, styrkan, tekniken men viljan ar det inget fel pa!
(H)
Quote from Funbeat user on 23 January 2012, 18:16Mats,
Kan du ge mig flygbolag samt flightnummer. Behövs för bokningen av golfen.
Mats,
Kan du ge mig flygbolag samt flightnummer. Behövs för bokningen av golfen.
Quote from Funbeat user on 23 January 2012, 21:05Har du inga nya valla grejer i år Hans, något nytt har du säkert eller?
Har du inga nya valla grejer i år Hans, något nytt har du säkert eller?
Quote from Funbeat user on 23 January 2012, 23:54Har en lien hemlis - pls har köpt Kuzmins nya sickel
Har en lien hemlis - pls har köpt Kuzmins nya sickel
Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 13:29Kuzmin, är inte det en tea sort ?
Kuzmin, är inte det en tea sort ?
Quote from Funbeat user on 24 January 2012, 21:58När landar vi på landvetter?
När landar vi på landvetter?
Quote from Funbeat user on 30 January 2012, 23:02Tack för en trevlig helg och speciellt till er om hjälpte till att arrangera bilar etc.
(t+)
Tack för en trevlig helg och speciellt till er om hjälpte till att arrangera bilar etc.
(t+)
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 17:36Tack alla för en härlig helg och framför allt tack tll dom som haft en massa jobb så att allt kunde fungera så bra som det gjorde.
Tack alla för en härlig helg och framför allt tack tll dom som haft en massa jobb så att allt kunde fungera så bra som det gjorde.
Quote from Funbeat user on 1 February 2012, 19:48Tack för en trevlig tur. Alla glada stunder med valla, skidtester, snarkningar och inte att förglömma alla väderomslag. Vad är det utan väderomslag ? Finns det ngt som kan bli intressant, så intressant utan någon större ansträngning. Jag är iallafall väld
Tack för en trevlig tur. Alla glada stunder med valla, skidtester, snarkningar och inte att förglömma alla väderomslag. Vad är det utan väderomslag ? Finns det ngt som kan bli intressant, så intressant utan någon större ansträngning. Jag är iallafall väld
Quote from Funbeat user on 1 February 2012, 19:48hatten av till chaufförer,vallateam,reseledare......men största hatten av för Jacob,gasellikt!!!!!
hatten av till chaufförer,vallateam,reseledare......men största hatten av för Jacob,gasellikt!!!!!