Quote from Guest on 21 October 2007, 16:11Start och mål i Engelska parken i Maria Park.
Efter målgång grillas det tillsammans.UPPVÄRMINIG
10.00 Nummerlappsutd. mellan 9-10.BANAN
Mini Maria (2 km) för barn inne i Maria Park. Annars dessutom ute i Maria staden. Kolla www.mariaparkbladet.se (ino
Start och mål i Engelska parken i Maria Park.
Efter målgång grillas det tillsammans.
UPPVÄRMINIG
10.00 Nummerlappsutd. mellan 9-10.
BANAN
Mini Maria (2 km) för barn inne i Maria Park. Annars dessutom ute i Maria staden. Kolla http://www.mariaparkbladet.se (ino
Quote from Funbeat user on 21 October 2007, 16:21Tyvärr kan jag inte komma. Är på väg till Danmark för att springa Jättemilen (orientering) då!
Men lycka till och ha så kul!
Tyvärr kan jag inte komma. Är på väg till Danmark för att springa Jättemilen (orientering) då!
Men lycka till och ha så kul!
Quote from Funbeat user on 21 October 2007, 16:31Satsar oxå på orienteringen den helgen
🙂
Satsar oxå på orienteringen den helgen
🙂
Quote from Funbeat user on 21 October 2007, 16:43Meeh.......tjejer!
Ja ja, varmt lycka till dårrå 😀
Meeh.......tjejer!
Ja ja, varmt lycka till dårrå 😀
Quote from Funbeat user on 21 October 2007, 17:40Du kanske oxå skulle testa. Det är skitkul (H:)- eller hur Lotta?
Du kanske oxå skulle testa. Det är skitkul (H:)- eller hur Lotta?
Quote from Bjarne Lewin on 21 October 2007, 17:42Yes! Jag tror att jag kan 🙂
Jag jobbar i alla fall inte 🙂
Yes! Jag tror att jag kan 🙂
Jag jobbar i alla fall inte 🙂
Quote from Funbeat user on 21 October 2007, 18:38Du skulle gilla det Maria!
Roligt folk, VACKER!!! tränings- och tävlingsplats.
och du får träna intervall/fartlek utan att tänka på det.
Du skulle gilla det Maria!
Roligt folk, VACKER!!! tränings- och tävlingsplats.
och du får träna intervall/fartlek utan att tänka på det.
Quote from Olof Robertson on 21 October 2007, 19:16Åh kanske man skulle sätta sig i bilen och köra ner de 7 milen från Halmstad! Blir inte mkt sprunget nu för tiden, men då kanske man skulle få lite fart fram tills dess! 🙂 5 km lopp har jag aldrig sprungit, 1 st 6 km och 2 millopp. 🙂
Så jag kanske kom
Åh kanske man skulle sätta sig i bilen och köra ner de 7 milen från Halmstad! Blir inte mkt sprunget nu för tiden, men då kanske man skulle få lite fart fram tills dess! 🙂 5 km lopp har jag aldrig sprungit, 1 st 6 km och 2 millopp. 🙂
Så jag kanske kom
Quote from Funbeat user on 21 October 2007, 20:46Inte var dag som det bjuds på ett rykandes färskt lopp! (t+) Klart man måste vara med!
Inte var dag som det bjuds på ett rykandes färskt lopp! (t+) Klart man måste vara med!
Quote from Karolina Bergsten on 22 October 2007, 08:12mycket möjligt att jag med dyker upp 🙂
mycket möjligt att jag med dyker upp 🙂