Quote from Funbeat user on 3 November 2007, 21:40ha ha....jag var tvungen att gå in och kolla så att jag verkligen själv hade betalt. Det hade jag 😉
ha ha....jag var tvungen att gå in och kolla så att jag verkligen själv hade betalt. Det hade jag 😉
Quote from Funbeat user on 4 November 2007, 23:49Verkar tyvärr som om det blev inställt pga för få anmälningar... 🙁
Verkar tyvärr som om det blev inställt pga för få anmälningar... 🙁
Quote from Bjarne Lewin on 5 November 2007, 09:03Nä Blääää! Inte för att jag tror att det skulle göra ngn nytta med bara mig.. Men nu vill jag bli bra på att verklgen få anmält mig i tid och sluta med detta evinnerliga efteranmälande...
Nä Blääää! Inte för att jag tror att det skulle göra ngn nytta med bara mig.. Men nu vill jag bli bra på att verklgen få anmält mig i tid och sluta med detta evinnerliga efteranmälande...
Quote from Funbeat user on 5 November 2007, 09:41Neeej va trist! Har verkligen sett fram emot detta 🙁
Neeej va trist! Har verkligen sett fram emot detta 🙁
Quote from Karolina Bergsten on 5 November 2007, 14:14Jag mailade och frågade om efteranmälan och fick då svaret att det var inställt, trist. Det var endast 11 som betalt å 10 som anmält intresse... (eller om det va tvärtom...) Men de kanske gör ett nytt försök till våren så då får vi väll vara lite mer på h
Jag mailade och frågade om efteranmälan och fick då svaret att det var inställt, trist. Det var endast 11 som betalt å 10 som anmält intresse... (eller om det va tvärtom...) Men de kanske gör ett nytt försök till våren så då får vi väll vara lite mer på h