Quote from Funbeat user on 22 October 2007, 09:05Så, Nyström får ett eget lopp? Grattis! 🙂
Så, Nyström får ett eget lopp? Grattis! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 October 2007, 09:38Det är högst troligt att du kommer att få med mig på ett orienteringslopp i framtiden, Lotta, hoppar dock denna gång 🙂
Najs, kikki! (V)
Ja, äntligen ett avtryck i svensk sporthistoria, Peter! 😉
Det är högst troligt att du kommer att få med mig på ett orienteringslopp i framtiden, Lotta, hoppar dock denna gång 🙂
Najs, kikki! (V)
Ja, äntligen ett avtryck i svensk sporthistoria, Peter! 😉
Quote from Funbeat user on 22 October 2007, 12:40Jag är inte riktigt i form för springa lopp men jag kan tänka mig springa 5km bara för att få en officiell tid på 5km. Man kan ju ta det som ett snabbdistans pass och inte ta det jätte seriöst. Som det ser ut nu så kommer jag ställa upp men vi får se hur
Jag är inte riktigt i form för springa lopp men jag kan tänka mig springa 5km bara för att få en officiell tid på 5km. Man kan ju ta det som ett snabbdistans pass och inte ta det jätte seriöst. Som det ser ut nu så kommer jag ställa upp men vi får se hur
Quote from Funbeat user on 28 October 2007, 09:40Nu är jag anmäld. Jag tar en lugn tia.
Nu är jag anmäld. Jag tar en lugn tia.
Quote from Funbeat user on 29 October 2007, 10:06Är också anmäld på 10 km nu. Hur lugnt det blir återstår att se...
Är också anmäld på 10 km nu. Hur lugnt det blir återstår att se...
Quote from Funbeat user on 29 October 2007, 11:12Kommer också att anmäla mig. Hoppas bara att benen klarar av helsingörsloppet den 3 november.... men det är bara att bita ihop 🙂
Kommer också att anmäla mig. Hoppas bara att benen klarar av helsingörsloppet den 3 november.... men det är bara att bita ihop 🙂
Quote from Funbeat user on 2 November 2007, 20:04Hej här är en som lurat i vassen. Jag undrar om man kan efteranmäla till Maria Park loppet . Lite trög, liksom, missade anm dagen.
Hej här är en som lurat i vassen. Jag undrar om man kan efteranmäla till Maria Park loppet . Lite trög, liksom, missade anm dagen.
Quote from Funbeat user on 2 November 2007, 20:06Jahaddu, gomårron! *s*
Maila Anette och fråga:
anette@mariaparkbladet.se
Jahaddu, gomårron! *s*
Maila Anette och fråga:
anette@mariaparkbladet.se
Quote from Karolina Bergsten on 3 November 2007, 09:17Oj!
kom nu på att jag glömt att anmäla sig (räcker det inte att skriva ut infon å sätta det på kylen?). Så jag får oxå maila å kolla.... Men om det inte går så kommer jag å hejar på er!
Oj!
kom nu på att jag glömt att anmäla sig (räcker det inte att skriva ut infon å sätta det på kylen?). Så jag får oxå maila å kolla.... Men om det inte går så kommer jag å hejar på er!
Quote from Bjarne Lewin on 3 November 2007, 11:51Och här är en tredje som glömt anmäla sig...
Och här är en tredje som glömt anmäla sig...