Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSimningMasters
You need to log in to create posts and topics.

Jag var inte med i Australia, men om jag minns rätt, jag läste på internät att de hade två tävlingsbassäng. De körde 800m fri på fredag. Damer i en bassäng och herrer i den andra.

Antal deltagare per gren/per ålderklass är olika ber om på distans. 50f

oj. jag det låter ju helt klart som en spännande tillställning.
Bra att få information så man kan förbereda sig för kaoset som komma skall =P
Nu är långa distanser inte riktigt min grej, men två deltagare per bana känns lite
väl lustigt.. som om man inte

Det här lät ju rätt otroligt kul. Hemma (Karlskoga) simmar de 4 pass/vecka. De hade tränare tidigare, men nu är det simmande tränare om man nu kan säga så.

Kul att simmare <25 får simma nu. Så va de nämligen inte när ja var under 25. Det var riktigt tri

haha är väl bara jag som är en sån envis jävel då.. =P
Jag har simmat själv sedan jag slutade tävla för 8 år sedan...

Sofia,
kom o joina vår mastergrupp här i Lkpg! Är själv rätt ny, ioförsig över 25 men ändå. Gruppen verkar va lite av en slasktratt(!) för simmare som inte platsar i elit. Utbytesstudenter som kommer o går till exempel, fast verkar finnas en kärna som hål

Dyker det "upp" nån tränare på nåt av LASS masterpass? 🙂
Jag har inte sett nån där på onsdagarna....

Maria, tyckte du skrev att du bor i Göteborg.... Jag simmar med Göteborg Sims mastersgrupp och vi sätter (troligen) igång igen 15e september, kl 20-21 i Valhalla. Vi är ca 10 pers/pass, de flesta har tävlingssimmat tidigare men finns även några som simmar

Jodå, vi har kommit igång rätt bra, onsdagar är distandspass på 90 minuter. Kolla in träningstider på http://www.lass.se.
Eftersom VM är på gång kan man räkna med att det blir mer fokus vilket är kul. Hmm, känner jag igen dig från plurret?

Vet inte om du känner igen mig 🙂
Under vintern brukar jag simma i banan bredvid era på onsdag kvällarna med några polare.

jag tycker detta är kul att folk runt sverige börja simma igen, eller sök efter grupper att träna med.

senaste 3-4 veckor har jag haft kontakt med 1 tjej och 5 killar som plugga i Växjö och vill börja träna igen.