Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatMat?
You need to log in to create posts and topics.

vet inte om det är intressant för er men skulle faktiskt vara bra om man kunde lägga in maten man äter, som samtidigt räkna ut kalorierna samt näringsvärden. Vet att det finns andra sidor för detta men bara en liten önskan från min sida.

hade ju vart superbra om dte gick att få den funktionen!!!

Den här diskussionen har vi haft mååånga gånger här på fb och varje gång tycks det vara majoritet (av de som uttalar sig) som tycker att det är en onödig funktion.

Matdagboken är gratis, http://www.matdagboken.se och färdig.

Wups va fan 🙂 Alla mina ideér verkar vara uttjötade redan hehe men men men.. Bara stänga tråden då 🙂

Som sagt så har vi haft diskussionen förut men på ett forum som växer så det knakar är det väl inte fel att ta upp frågan igen. Det kan ju hända att snittfunbeataren har ändrat skepnad.

Dock är jag nöjd med att inte ha den funktionen här. Behöver jag kon

Jag tycker fortfarande att det är en onödig funktion 🙂

Jag tycker mat och träning går hand i hand. funbeat är en mkt bra sida och därav skulle det vara utmärkt att kunna registrera sina mat på en å samma sida.
Men om det finns resurser å teknik till det vet jag inte.

Men som ni säger så är även detta uttjö

Ev. matregistrering har jag inget alls emot trots att jag inte alls kommer att använda det! Det stör väl inte mer än andra funktioner som jag inte använder...

Däremot har jag svårt att tro att Olle kommer att ta tag i det det närmaste årtiondet då han re

Det går att föra in sitt matintag i träningsdagboken som olika "träningsformer".