Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatMat?
You need to log in to create posts and topics.

varför skulle fokus flyttas då, folkl reggar redan sin mat på FB. Men i sina bloggar eftersom de inte kan göra det någon annan stans. Jag har svårt att se att FB skulle bli FOODbeat för att man kan regga sitt näringsintag.

Det flyttar fokus för Olle!

Exakt, Olle kan inte vara överallt och hinner inte göra allt samtidigt, tror jag. Ibland är jag osäker.

och de gör inte externa saker som FaceBook, twitter. Iphoneapp och googlekalender syncning?

De funktionerna gör nytta på två sätt. Dels är det en efterfrågad funktionalitet från Funbeats användare. Dels ökar de Funbeats exponering i sociala medier, vilket i sin tur kan leda till ett ökat intresse för sidan som sådan och förhoppningsvis också öka

folk kanske inte dras till funeat för att funktionen inte finns vilket gör att de su kallar minoritet blir det av den anledningen. Forumdelen bra mat är en av de aktivaste delarna jag avm forumet som jag är med i.

Skulle säkert gå att få intäckter på mat

Jag brukar både FunBeat och numera matdagboken.se. Jag är nöjd med det upplägget eftersom jag då har en träningssida och en matsida och får kompetent hjälp på båda håll.

Ja fast jag är väldigt glad att FB inte handlar MER om mat; Allvarligt jag är väldigt trött på att diverse saker som ska handla om träning och hälsa går ner sig i ett kostträsk, och ofta i huvudsak handlar om hur man kan får ner energiintaget och gå ner i

I mitt bloggflöde ser jag inte till en enda matdagbok eller folk som noterar intaget med millikaloriprecision. Jag får upp mina träningskompisars bloggar och ingen av dem skriver sånt.
Men för den som vill följa det totala flödet så vore det såklart använ

verkar mest bara rädd för att folk skall få diverse ätstörninmgar. Jag vill också gå ner i vikt, samtidigt vill jag se hur min prestation på konditionsfronten förbättras och hålla koll på min prestation på gymmet, så den inte försämras avsevärt. Samtidigt