Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 14:22Visst är det det - men svårare.
Tyvärr har jag haft det begränsade nöjet att umgås med folk som ständigt bantar eller är nyktra, nästan-anorektiker. Även i köket. Jag vill helst slippa dem här så mkt det går.
Träningsnarkomaner är betydligt mer ovanliga
Visst är det det - men svårare.
Tyvärr har jag haft det begränsade nöjet att umgås med folk som ständigt bantar eller är nyktra, nästan-anorektiker. Även i köket. Jag vill helst slippa dem här så mkt det går.
Träningsnarkomaner är betydligt mer ovanliga
Quote from Therese Woodhill on 22 March 2010, 14:25olle prioriter och vi debatterar. Så som funbeat alltid fungerat.
olle prioriter och vi debatterar. Så som funbeat alltid fungerat.
Quote from Bjarne Lewin on 22 March 2010, 16:24Så det var bara ordet bantar som var fel 😉
Så det var bara ordet bantar som var fel 😉
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 17:22De som använder sin blogg till matdagbok borde använda sin träningsdagbok istället.
Det är väldigt ointressant&TRAGISKT att se hur någon skriver om tre glas vatten och en gurka.
De som använder sin blogg till matdagbok borde använda sin träningsdagbok istället.
Det är väldigt ointressant&TRAGISKT att se hur någon skriver om tre glas vatten och en gurka.
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 18:33David
Om vi skriver om bearnaisesås och kopiösa mängder öl, kan det väl få kvalificeras in under bloggen !!! 😉
David
Om vi skriver om bearnaisesås och kopiösa mängder öl, kan det väl få kvalificeras in under bloggen !!! 😉
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 18:3610 ggr av 10 möjliga.
Det är mer inspirerande än mycket annat som det bloggas om.
10 ggr av 10 möjliga.
Det är mer inspirerande än mycket annat som det bloggas om.
Quote from Elias Engqvist on 22 March 2010, 19:20Och överkonsumtion av mazariner!!!
Och överkonsumtion av mazariner!!!
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 19:23Hörde att WADA skulle börja dopingklassa vissa typer av Mazariner (H)
Hörde att WADA skulle börja dopingklassa vissa typer av Mazariner (H)
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 19:24Delicatos fyrpack är garanterat doping.
Delicatos fyrpack är garanterat doping.
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 19:34Min brevlåda är spammad av mazariner.
Min brevlåda är spammad av mazariner.