Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatMat?
You need to log in to create posts and topics.

Det går att S-K-R-I-V-A vad man äter.

Nu tycker jag du är lite motsträvig. Jag tycker det va roligare att tilldela varje träningsform ett livsmedel och regga tiden det tog att tugga det. Går det inte åt energi att tugga förresten? Har livsmedelsverket tänkt på det när de anger energimängden i

Sondmatning verkar vara nästa steg efter fortimel.

man kan föra över data från polar och diverse andra klockor som har egna program till funbeat och twittra elleer facebooka sin träning. Tycker nog att det är dags för utveckling av matdelen (och styrketräningsdelan)

Jag skulle bli "trött och ledsen" om det gick att registrera och hålla ordning på maten på funbeat. Jag önskar att fokuset även fortsatt ska ligga på "träning" och att man då får regga sin mat på annat ställe om man nu önskar ha koll på den på det sättet

data från klockorna = träningsrelaterat
twitter+facebook = reklam för funbeat

så de känns relevanta här men jag tycker som Annelie att det blir ett annat fokus på siten om det ska reggas mat o kaloriberäknas och så.
Det finns andra siter som kan det så f

Kan inte annat än hålla med. Det finns redan en massa siter för kost- och näringsintresserade, med fullt utvecklade avancerade funktioner. Det vore synd att plottra bort fokus, pengar och tid från utvecklingen av det Funbeat är så bra på nämligen att vara

det är lika bra vi stänger ner funbeat för det finns ju redan sajter för specifikt löpning och cykling för att nämna några polar har också eget forum och sånt. Varför ödsla tid på att utveckla den biten när den redan finns.

Mat är bränslet för träning..det hör ihop såklart, men att fokus ska ligga på mat och kalorier enbart vettetusan. Det borde snarare finnas ett uttrymme ("dagsnotering" visst men hellre en hel flik) för sånt som hänt i tillvaron, sjukdom, sömn tex som ju o

Nej utveckla inte matdelen. Det flyttar sajtens fokus.