Quote from Elias Engqvist on 22 March 2010, 19:35Vissa godare än andra?
Vissa godare än andra?
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 19:36Vissa mer mosade än andra?
Vissa mer mosade än andra?
Quote from Elias Engqvist on 22 March 2010, 19:36Vissa mindre ätna än andra?
Vissa mindre ätna än andra?
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 19:37Förbjuden frukt smakar bäst.
Några med chokladsmak dök upp idag.
Förbjuden frukt smakar bäst.
Några med chokladsmak dök upp idag.
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 19:37Mazza riner blir det.
Mazza riner blir det.
Quote from Therese Woodhill on 22 March 2010, 19:49jag åt 4 bitar mandeltårta igår och toppa det med en dubbel wooper. Innan dess åt jag en tallrik havrefras med sojamjölk. Ett knäckebröd och två portioner kyckling med potatis och sås.
jag åt 4 bitar mandeltårta igår och toppa det med en dubbel wooper. Innan dess åt jag en tallrik havrefras med sojamjölk. Ett knäckebröd och två portioner kyckling med potatis och sås.
Quote from Elias Engqvist on 22 March 2010, 19:50I den ordningen???
I den ordningen???
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 19:50Jag måste bara hålla med David om det djupt deprimerande i att klicka på fliken "Bloggar" och få se alla dessa notiser om att någon har ätit en halv dinkelgurka utan smör. Jag vill verkligen inte veta.
Jag måste bara hålla med David om det djupt deprimerande i att klicka på fliken "Bloggar" och få se alla dessa notiser om att någon har ätit en halv dinkelgurka utan smör. Jag vill verkligen inte veta.
Quote from Funbeat user on 22 March 2010, 21:39Fast egentligent skulle man kanske ha några enkla kryssrutor att fylla i för varje dag. Så här t.ex.:
Idag har jag konsumerat:
Sprit, vin och/eller öl
Tobaksvaror
Lugnande mediciner
Andra droger
Onyttig mat och dryck
Nyttig mat och dry
Fast egentligent skulle man kanske ha några enkla kryssrutor att fylla i för varje dag. Så här t.ex.:
Idag har jag konsumerat:
Sprit, vin och/eller öl
Tobaksvaror
Lugnande mediciner
Andra droger
Onyttig mat och dryck
Nyttig mat och dry
Quote from Therese Woodhill on 22 March 2010, 21:42Nej jag åt dem på tvären i omvänd ordning.
Nej jag åt dem på tvären i omvänd ordning.