Quote from Funbeat user on 16 July 2010, 20:33I Kalmar hade jag en liten handuk för att torka bort en del sand och vatten efter simning och därefter rullade jag på strumpan.
Att försöka sätta på sig en strumpa på vanligt vis på en blött fot - glöm det...
I Kalmar hade jag en liten handuk för att torka bort en del sand och vatten efter simning och därefter rullade jag på strumpan.
Att försöka sätta på sig en strumpa på vanligt vis på en blött fot - glöm det...
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 18:45Man har en handduk på sin plats, som man ställer sig på medan man tar på hjälmen, då fastnar det mesta skräpet på handduken. Resten brukar ligga kvar i cykelskorna när man sen ska växla över till löpning. Om du ska ta på dig strumpor är det bättre att ta
Man har en handduk på sin plats, som man ställer sig på medan man tar på hjälmen, då fastnar det mesta skräpet på handduken. Resten brukar ligga kvar i cykelskorna när man sen ska växla över till löpning. Om du ska ta på dig strumpor är det bättre att ta
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 19:37Ingen som har en vattenflaska för att skölja bort sand och sånt?
Eller är det kanske bara dumt och onödigt?
Ingen som har en vattenflaska för att skölja bort sand och sånt?
Eller är det kanske bara dumt och onödigt?
Quote from Elias Engqvist on 21 July 2010, 19:53Nä, man vill inte bli blötare man vill bli torrare!
Nä, man vill inte bli blötare man vill bli torrare!
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 19:54Men om man drar på sig ett par skor tycker man att lite vatten borde göra mindre skada än en liten sten.
Men om man drar på sig ett par skor tycker man att lite vatten borde göra mindre skada än en liten sten.
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 21:21När jag var i Åhus förra året såg jag flera som hade en diskbalja med vatten stående som de klev i innan de torkade fötterna vid T1, för att få bort grus
När jag var i Åhus förra året såg jag flera som hade en diskbalja med vatten stående som de klev i innan de torkade fötterna vid T1, för att få bort grus
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 08:23Talket kostar 27 pix på ica 😉
Talket kostar 27 pix på ica 😉
Quote from Funbeat user on 22 July 2010, 20:43Har testat att cykla en del nu utan sockar och det går alldeles utmärkt. Som någon tipsade om tidigare så är det bäst att ta på sockar till T2. Har sett många använda fotpuder så jag kommer också att köra på det, även lite vaselin vid skokantern så att fo
Har testat att cykla en del nu utan sockar och det går alldeles utmärkt. Som någon tipsade om tidigare så är det bäst att ta på sockar till T2. Har sett många använda fotpuder så jag kommer också att köra på det, även lite vaselin vid skokantern så att fo
Quote from Funbeat user on 23 July 2010, 22:46Vaselin + talk låter som en kladdig kombination.
Vaselin + talk låter som en kladdig kombination.
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 08:39Jag fyller fronten på cykelskorna med vitt vaselin, annars får jag skav på tårna.
Av en tränare fick jag lära mig att man cyklar utan strumpor för när man kissar rinner det längs benen ner i skorna och då vill man inte ha strumpor.
Jag fyller fronten på cykelskorna med vitt vaselin, annars får jag skav på tårna.
Av en tränare fick jag lära mig att man cyklar utan strumpor för när man kissar rinner det längs benen ner i skorna och då vill man inte ha strumpor.