Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 20:55puder har man väl ändå i skon, vaselinet har man vid skokanten mot hälen så att foten slinker ner lättare...
puder har man väl ändå i skon, vaselinet har man vid skokanten mot hälen så att foten slinker ner lättare...
Quote from Funbeat user on 10 June 2013, 23:28HIM med eller utan under löpning?
Fördelen är stort
Men nackdel om man skulle ta på de snett är ännu store.
HIM med eller utan under löpning?
Fördelen är stort
Men nackdel om man skulle ta på de snett är ännu store.
Quote from Funbeat user on 11 June 2013, 09:00Jag kör cyklingen med strumpor och löpningen utan (aldrig kört längre än HIM). 😀 Borde kanske pröva att köra även cyklingen utan. Kör dock ganska långsamt så spelar inte så stor roll, jag går efter vad som är bekvämast.
Jag kör cyklingen med strumpor och löpningen utan (aldrig kört längre än HIM). 😀 Borde kanske pröva att köra även cyklingen utan. Kör dock ganska långsamt så spelar inte så stor roll, jag går efter vad som är bekvämast.
Quote from Funbeat user on 11 June 2013, 19:31Jag kör allt utom IM löpning utan sockar, fick en ganska rejäl blåsa under löpningen på Tjörn senast men inget som hindrade mig.
Men man blir ju lite nyfiken på varför du tar av dig sockarna efter cyklingen Pär när du väl har krånglat på dom?
Jag kör allt utom IM löpning utan sockar, fick en ganska rejäl blåsa under löpningen på Tjörn senast men inget som hindrade mig.
Men man blir ju lite nyfiken på varför du tar av dig sockarna efter cyklingen Pär när du väl har krånglat på dom?
Quote from Funbeat user on 12 June 2013, 17:37Springer i sandaler ;).
Jävligt skönt att få av sig cykelskorna och låta fötterna få lite utrymme, då cykelskorna är för smala för mina fötter, har inte lyckats hitta modeller som passar mig.
Springer i sandaler ;).
Jävligt skönt att få av sig cykelskorna och låta fötterna få lite utrymme, då cykelskorna är för smala för mina fötter, har inte lyckats hitta modeller som passar mig.