Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMedaljtid på LL?
You need to log in to create posts and topics.

12

Missförstånd eller olycklig formulering, vad jag menade var att jag tror att det finns ett antal, tom 50-åringar, som passerar Fågelöudde på 1,14, och alltså klarar silvertiden för M50, men inte klarar 2,15. Jag menar att 1,14 är snällt satt i förhållande

Jo, jag håller med om att man ändrar lite hit och dit, men kan ändå tycka att det skulle vara lite knpeigt att 2011 fick man silver för en viss tid men inte 2012.
Man skulle iofs också kunna tänka sig att de bästa säg fyra t ex procenten i varje klass fi

Ja, då missförstod jag. Håller med om att 1:15 på 15 km är betydligt lättare än 2:15 på 30 km. Jag passerade tex 15km på 1:13 på Risveden terräng. Mycket tveksamt om jag fixar 2:15 om en vecka,

Om det är lättare när man är 50 år, än 2:15 på 30 km när man

Jag kan bara uttala mig för egen del. Jag är snart där; d v s M50 ( om två år). PB på LL är 2:23 och maran är PB 3:13 ( SM i år). Mitt mål på LL i år är sub 2:20. Har jag en bra dag kanske jag gör en attack ned mot 2:15 för silvret. Annars känns det som a

Min tolkning av M30 är att det är Män 30 år. Och därför skulle det kännas riktigt, riktigt, hedrande att lyckas ta silver för mig som 46-åring.

Tror idag att en hypotetisk medalj i M50 (om 4 år) inte skulle vara ett dugg kul lr ens intressant för just mi

Ok, så MK15 är Män Kvinnor 15 år? Jag skulle säkert kunna passera för 15 år både utseendemässigt (från långt håll alltså) och mentalt. 😉 När ska du presentera mig för dina barn, Anders? Jag vill ju leka!!! 😉

Det är väl lite det som är grejen med dessa lite röriga klassbetäckningar 😉

Ja du Anders, om det är en hel klass som skall betäckas på en gång så är det väl inte konstigt om det blir lite rörigt.. 😉

12