Quote from Guest on 8 July 2008, 13:24har tidigare kollat lite på medelpulsen för dom som kör Vätternrundan kring 8-9 timmar och den låg då på 75% lite drygt men vad gäller dom som kör på 12-14-16-18 timmar nån här som kört med pulsmätare?
har tidigare kollat lite på medelpulsen för dom som kör Vätternrundan kring 8-9 timmar och den låg då på 75% lite drygt men vad gäller dom som kör på 12-14-16-18 timmar nån här som kört med pulsmätare?
Quote from Funbeat user on 8 July 2008, 13:34Cyklar inte så lång tid eftersom då måste man träna på det.
Cyklar inte så lång tid eftersom då måste man träna på det.
Quote from Funbeat user on 8 July 2008, 14:03Min maxpuls är 196 och jag snittade 153 över 10:35, d v s 78%.
Sålänge jag tankar in energi i rätt takt så kan jag ligga på 81-83% väldigt länge. Följdaktligen kände jag mig lite för fräsch när jag rullade i mål, sannolikt beroende på att en knäsena gjor
Min maxpuls är 196 och jag snittade 153 över 10:35, d v s 78%.
Sålänge jag tankar in energi i rätt takt så kan jag ligga på 81-83% väldigt länge. Följdaktligen kände jag mig lite för fräsch när jag rullade i mål, sannolikt beroende på att en knäsena gjor
Quote from j sollerman on 8 July 2008, 14:06Ingen aning va jag snittar efter som jag inte stoppar klockan när jag stannar i depåer
Ingen aning va jag snittar efter som jag inte stoppar klockan när jag stannar i depåer
Quote from Funbeat user on 8 July 2008, 15:06Jag hade fin låg puls när jag somnade på bajjamajan i Hjo. Kanske runt 59. Högsta puls nåddes förmodligen efter loppet när jag som pris fick se min PT prova sin tempodräkt.
Under själva cyklingen kan jag tänka att pulsen låg runt 75% i medel. Svårt att
Jag hade fin låg puls när jag somnade på bajjamajan i Hjo. Kanske runt 59. Högsta puls nåddes förmodligen efter loppet när jag som pris fick se min PT prova sin tempodräkt.
Under själva cyklingen kan jag tänka att pulsen låg runt 75% i medel. Svårt att
Quote from Funbeat user on 8 July 2008, 16:02Nej, tyvärr, har ingen pulsmätare, en av de saker jag inte införskaffat än...
Nej, tyvärr, har ingen pulsmätare, en av de saker jag inte införskaffat än...
Quote from Ebba Johansson on 8 July 2008, 16:04"Jag hade fin låg puls när jag somnade på bajjamajan i Hjo. Kanske runt 59. Högsta puls nåddes förmodligen efter loppet när jag som pris fick se min PT prova sin tempodräkt."
😀 hihi, sova i en bajamaja? Och pt i tempodräkt? fniss...å andra sidan inte så
"Jag hade fin låg puls när jag somnade på bajjamajan i Hjo. Kanske runt 59. Högsta puls nåddes förmodligen efter loppet när jag som pris fick se min PT prova sin tempodräkt."
😀 hihi, sova i en bajamaja? Och pt i tempodräkt? fniss...å andra sidan inte så
Quote from Fredrik Närenfors on 8 July 2008, 18:27Mattias. Jag gissar att din maxpuls nog ligger lite högre än 196.
Mattias. Jag gissar att din maxpuls nog ligger lite högre än 196.
Quote from Funbeat user on 8 July 2008, 18:30flinar...vem stoppar i depåer nu för tiden?
flinar...vem stoppar i depåer nu för tiden?
Quote from ellen olsson on 8 July 2008, 18:46> Mattias. Jag gissar att din maxpuls nog ligger lite högre än 196.
Varför gissar du det?
> Mattias. Jag gissar att din maxpuls nog ligger lite högre än 196.
Varför gissar du det?